Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
LibreOffice6,1 calc kummajainen sielävielä kummittelee...ei kuitenkaan enääkäynnisty! aiemmin valikko oli englantia,,,Millä sen sais pois kummittelemasta
sudo apt-get remove --purge libreoffice*
sudo apt install libreoffice-l10n-fi
.config -kansiosta Libreoffice -kansio poistettusudo apt-get remove --purge libreoffice* ajettuTarvittava paketti on libreoffice-l10n-fiKoodia: [Valitse]sudo apt install libreoffice-l10n-fi---suoritettusitkeesti englanninkielinen!! synaptikillavielä jäljellä 12 tiedostoa.
LainausKokeile vaihtaa nyt se kieli sieltä Libreofficen asetuksista.
Kokeile vaihtaa nyt se kieli sieltä Libreofficen asetuksista.
LainausLainausKokeile vaihtaa nyt se kieli sieltä Libreofficen asetuksista. Ei suostu minun taidoilla vaihtamaan,,,yksi ongelmajonka luulen vielä ylläpitävän jotain estoa on ilmoitusjoka tulee käynnistyksen jälkeen,,,ks kaappausSe ei häviä!!
Minulla on ladattuna uudemmat paketitLibreOffice_6.2.0.2_Linux_x86-64_deb.tar.gzLibreOffice_6.2.0.2_Linux_x86-64_deb_langpack_fi.tar.gzEihän tässä mitään isoa vahinkoa voi tapahtua,kun xup 18.10 on konella, missä valikko toimii.Jos poistas nykyisen kokonaan,niin mitennoi paketit voisi asentaa tilalle .....Miten
dpkg -i *.deb