Aloitin hiljattain lääkekuurin, ja sitä varten lisäsin Samsung-puhelimeni kalenteriin muistutukset. Pari päivää homma toimi hienosit, mutta sitten, puhelin lakkasi käyttämästä äänihälytystä. Näyttöön kyllä tulee ilmoitus mutta ääni ei enää kuulu. Olen käynyt kaikki asetukset läpi enkä löydä syytä.
Puhelimessa on sen mukana tullut kalenterisovellus, ja oletan settä se on Android Calendar, mutta en ole varma kun näen vain suomenkielisen nimen. Tämä sovellus minulla on aloitusnäytössä vimpaimena, koska sen saa säädetyksi silmälle miellytäväksi. Lisäksi minulla on Google-kalentri, koska sillä voi kopioida tapahtumia ja asettaa tapahtumille enemmän asetuksia kuin oletussovelluksella. Lääkemuistutukset ovat paikallisessa kalenterissa, jota en synkkaa minkään pilven kanssa.
Jos kummassakin sovelluksessa on ilmoitukset päällä, saan tapahtumista tuplailmoituksia, joten otin Google-kalenterin ilmoitukset pois käytöstä. Halusin ilmoitukset vain yhdestä sovelluksesta. En tiedä johtuuko äänten puuttuminen tästä, joten otin nyt ilmoitukset taas käyttöön myös Google-kalenterissa. En kuitenkaan käsitä miksi tämä estäisi toista soevllusta antamasta ilmoituksia, joten oletan ettei se auta; sen näkee kun seuraava muitutusaika on kohdalla.
Mitä olen missannut?