Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Ubuntu versio 6.06 LTS:n boottiprosessi kaatui johonkin fsck:n ajoon, kun yritin asentaa järjestelmää ReiserFS-partitiolle. Onko jokin syy, miksi Ubuntu vaatii ext3:n vai onko tämä vain bugi?
Lainaus käyttäjältä: Tommi Höynälänmaa - 11.09.06 - klo:17.48Ubuntu versio 6.06 LTS:n boottiprosessi kaatui johonkin fsck:n ajoon, kun yritin asentaa järjestelmää ReiserFS-partitiolle. Onko jokin syy, miksi Ubuntu vaatii ext3:n vai onko tämä vain bugi?se on bugi, minulla on ollut ubuntu jonkin aikaa reiserfs:llä (ihan hyvin asentui), mutta nyt yritän päästä taas ext3:seen, reiser-osioiden pitkän mounttausajan vuoksi.
Lainaus käyttäjältä: janne - 11.09.06 - klo:17.50Lainaus käyttäjältä: Tommi Höynälänmaa - 11.09.06 - klo:17.48Ubuntu versio 6.06 LTS:n boottiprosessi kaatui johonkin fsck:n ajoon, kun yritin asentaa järjestelmää ReiserFS-partitiolle. Onko jokin syy, miksi Ubuntu vaatii ext3:n vai onko tämä vain bugi?se on bugi, minulla on ollut ubuntu jonkin aikaa reiserfs:llä (ihan hyvin asentui), mutta nyt yritän päästä taas ext3:seen, reiser-osioiden pitkän mounttausajan vuoksi.Minä en ole tätä bugia huomannut, ReiserFS:ää siis käytän.
Lainaus käyttäjältä: Vililikku - 12.09.06 - klo:15.24Lainaus käyttäjältä: janne - 11.09.06 - klo:17.50Lainaus käyttäjältä: Tommi Höynälänmaa - 11.09.06 - klo:17.48Ubuntu versio 6.06 LTS:n boottiprosessi kaatui johonkin fsck:n ajoon, kun yritin asentaa järjestelmää ReiserFS-partitiolle. Onko jokin syy, miksi Ubuntu vaatii ext3:n vai onko tämä vain bugi?se on bugi, minulla on ollut ubuntu jonkin aikaa reiserfs:llä (ihan hyvin asentui), mutta nyt yritän päästä taas ext3:seen, reiser-osioiden pitkän mounttausajan vuoksi.Minä en ole tätä bugia huomannut, ReiserFS:ää siis käytän.Itselläni on kanssa ollut ReiserFS käytössä jo hoary ajoista saakka ja hyvin on toiminut. Jostain kirjasta luin testin jossa testailtiin eri tiedostojärjestelmien nopeutta niin ReiserFS oli huomattavasti ext3:sta nopeampi.
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 12.09.06 - klo:17.38Itselläni on kanssa ollut ReiserFS käytössä jo hoary ajoista saakka ja hyvin on toiminut. Jostain kirjasta luin testin jossa testailtiin eri tiedostojärjestelmien nopeutta niin ReiserFS oli huomattavasti ext3:sta nopeampi.Eihän se kaikessa oo nopeempi.
Itselläni on kanssa ollut ReiserFS käytössä jo hoary ajoista saakka ja hyvin on toiminut. Jostain kirjasta luin testin jossa testailtiin eri tiedostojärjestelmien nopeutta niin ReiserFS oli huomattavasti ext3:sta nopeampi.