Etkö siis saa gnome-control-centeriäkään auki? Voi olla, että koneen buuttauksen jälkeen homma toimii Shotwellissä, niin kuin Ubuntussakin, mutta voinet tehdä sen Flickr -tilin myös erikseen, jonka jälkeen Shotwell kenties sen sitten myös tunnistaa.
En ole taas päässyt moneen päivään koneen äärelle, pahoitteluni hiljaisuudestani.
Gnome control centerin saan auki päätteen kautta. En tiedä, mitä sovelluksessa pitäisi näkyä, mutta minulla näkyy ainoastaan seuraavaa:
- Henkilökohtaiset > Laitteisto > Tulostimet
- Järjestelmä > Palomuurin asetukset + Varmuuskopiot
Ei muuta, ei mitään muuta. Ei ainakaan mitään sellaista, jossa voisi verkkotilejä lisätä. Missä account-plugin-flikcr pitäisi näkyä ja miten, siitä minulla ei ole mitään käsitystä.
Ja Shotwell toimii edelleen kuten olen ongelmankuvauksessa kuvannut. Ei siis mahdollista Flickr-yhteyttä.
EDIT 15.58: Lisäksi tuolla Mintin foorumin puolella pitelee varsin hiljaista tämän kysymyksen kanssa...
Harmi kun ei ole enää yhtään vapaata konetta, jolla voisi kokeilla, miltä Ubuntu taas pitkästä aikaa tuntuisi. Valokuvien käsittely ja videoeditointi ovat oleellisia toimintoja ja jos esim. Shotwell tökkii, on se minulle samaa kuin koko käyttöjärjestelmä tökkisi.
Millaisia jakeluita Ubuntusta nykyisin on? Unityä en haluaisi, joten mitä jää jäljelle?