Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
En ole nähnyt Gmailissa mainoksia?
Lainaus käyttäjältä: raimo - 02.12.16 - klo:12.16En ole nähnyt Gmailissa mainoksia?Onhan gmailissakin tekstimainontaa.
Minulla ei ole, ei ole koskaan ollut. Ja Gmail on ollut käytössä ammoisista ajoista lähtien.Johtuneeko sitten siitä että käytän maksullista Google Driveä josta Gmail haukkaa osansa vaiko adblokkerista vaiko molemmista?
Gmail, Yahoo ja Outlook.com toimivat IMAPin kautta millä tahansa sähköposticlientilla, jolloin et näe mitään palveluntarjoajan markkinointiviestintää.
En ole minäkään koskaan huomannut mainoksia gmailissa. En löydä niitä nytkään. Gmail on ollut minulla käytössä jo kaksi vuotta eikä adblock ole ollut päällä. Kiitettävän huomaamattomia siis ovat nuo gmailin mainokset, ainakin minulle .
Lainaus käyttäjältä: Lepotila zZ - 02.12.16 - klo:15.53En ole minäkään koskaan huomannut mainoksia gmailissa. En löydä niitä nytkään. Gmail on ollut minulla käytössä jo kaksi vuotta eikä adblock ole ollut päällä. Kiitettävän huomaamattomia siis ovat nuo gmailin mainokset, ainakin minulle .Kohtalotoveri Minun kohdallani mainoksettomuus saattaa osin johtua siitä että käytin viime viikkoon asti vanhaa Gmailia, siis sitä alkuperistä html-näkymää. Nyt vahdoin tähän "uuteen" toiminnallisempaan versioon.
Mainokset näkyvät inbox-näkymässä erikseen avattavassa Tarjoukset (Promotions) -välilehdessä. Lisäksi viestejä lukiessa oikeassa laidassa voi olla Googlen palveluihin liittyviä linkkejä tai informaatiota, jos lähettäjällä on vaikkapa Google+-tili, tai jos viesti liittyy jotenkin muuten Googleen.
edit: ruutukaappaus siitä miltä Gmail minulla näyttää. More -valinnan takana ei ole muuta kuin "Mark all as read".
Lainaus käyttäjältä: raimo - 02.12.16 - klo:23.59edit: ruutukaappaus siitä miltä Gmail minulla näyttää. More -valinnan takana ei ole muuta kuin "Mark all as read".Voi olla, että ominaisuus on kytketty tai kytkeytynyt pois päältä. Sen saa näemmä käyttöön asetuksilla Asetukset -> Postilaatikko -> Luokat, jonka alla on valittavissa esitettävät välilehdet. Sieltä tai välilehtien +-painikkeen takaa nuo tarjoukset saa siis myös pois päältä.Kun välilehdet (Ensisijainen, Sosiaaliset verkostot ja Tarjoukset, ...) ovat käytössä, ne sijaitsevat More-painikkeen alapuolella ja skrollautuvat Inboxin sisällön mukana piiloon. Tuossa kuvakaappauksessa sisältöä on skrollattu, jolloin yläosa ei näy. Muissa kansioissa kuin Inboxissa ne eivät näy lainkaan.
Lainaus käyttäjältä: nm - 02.12.16 - klo:12.32Gmail, Yahoo ja Outlook.com toimivat IMAPin kautta millä tahansa sähköposticlientilla, jolloin et näe mitään palveluntarjoajan markkinointiviestintää. Kai niillä on myös pop3 -palvelu? Minulla on yksi tietokone, enkä enempää tarvitse...