En keksi mitään muuta järkevää selitystä sille, että miksei halvempi, helppokäyttöisempi ja monipuolisempi muka pärjää.
Monipuolisempi ja helppokäyttöisempi käy harvemmin yhteen. Muutenkin kuullostaa siltä että syytät asiakasta kaikesta. Ehkä ongelmasi juuri on tässä.
Onko sinulla ollut protoa ja testattanut sitä loppukäyttäjillä? Mitä palautetta oot ylipäätään ? Ei kannata olettaa mitään helppoudesta ja paremmuudesta, ne eo ole sun päätettävissä. Sinulla voi olla vain semmoiset tavoitteet
No olen aika paljon tehnyt saitteja sekä pureutunut tähän kyseiseen toimialaan ja sen ongelmiin.
Siksi tein tämänkin saitin, kun se kilpaileva sivusto on suoraan sanottuna *seestä ja mielestäni silkkaa rahastusta.
Kilpaileva sivu mm. kehottaa käyttäjiä käyttämään CTRL+F, kun itselläni on simppeli hakulomake autocomplete toiminnoilla?
Minimoin kaikki typot ja loppukäyttäjän
tyhmyyden sekä ylimääräiset vaivat loppukäyttäjältä.
Kyllä monipuolisempi ja helppokäyttöisempi sopivat hyvin yhteen monessa asiassa - kunhan vain osaa soveltaa.
Toki, monet ovat tottuneet tekemään vaikeimman kautta eivätkä tajua, että asiat voi tehdä aikuisten oikeasti helpommin ja kätevämmin...
Palvelumuotoilu tuntuu olevan melko harvassa oleva taito. Koodata kyllä osataan, mutta sitten kun pitäisi tehdä jotain helppokäyttöistä, niin...
Käytännössä kaikki toiminnot on tehty mahdollisimman helpoiksi eikä käyttäjän ei tarvitse miettiä mitään - kirjoitustaito riittää.
Olen pyytänyt palautetta, mutten ole saanut sellaista eikä kukaan ole sitä erikseen antanut.
Tällä vähällä aspakokemuksella voin sanoa, että tyypilliset ongelmat ovat ruudun ja selkänojan välissä.
Ei muisteta salasanoja, ei omaa sähköpostia, ei osata kirjoittaa, ei lueta niitä vähäisiäkään ohjeita jne.
Sivustolla käy kk noin 1500 kävijää eikä sieltä tule mitään korkeintaan kuin palvelupyyntöjä.