Kirjoittaja Aihe: Kielen vaihtuminen facebookissa - virus?  (Luettu 7099 kertaa)

Mummeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Kielen vaihtuminen facebookissa - virus?
« : 04.07.16 - klo:09.51 »
Mikä mahtaa olla syynä, että facebookissa kesken istunnon kieli vaihtui ruotsiksi? Ei kai voi olla virus koneella? Olen tsekannut kieliasetukset ja ne pitäisi oll ok eikä kieliasetusten uuselleen asentamin auttanut. Kieliasetusten mukaan suomi ensimmäisen ja englanti toisena. Ruotsia en käytä missään.

Minulla on ubuntu 16.04 ja selaimena facebookissa käytän firefoxia.
« Viimeksi muokattu: 04.07.16 - klo:09.53 kirjoittanut Mummeli »

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3408
    • Profiili
Vs: Kielen vaihtuminen facebookissa - virus?
« Vastaus #1 : 04.07.16 - klo:10.04 »
Ei ole virus, luultavasti selain (Firefox) vain hieman oikkuilee tjs. Facebookin kirjautumissivulla on alalaidassa kielen valinta, klikkaa sieltä suomi takaisin kieleksi. Josko se sillä pelkästään asettuisi...

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4155
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Kielen vaihtuminen facebookissa - virus?
« Vastaus #2 : 04.07.16 - klo:10.07 »
Mikä mahtaa olla syynä, että facebookissa kesken istunnon kieli vaihtui ruotsiksi? Ei kai voi olla virus koneella? Olen tsekannut kieliasetukset ja ne pitäisi oll ok eikä kieliasetusten uuselleen asentamin auttanut. Kieliasetusten mukaan suomi ensimmäisen ja englanti toisena. Ruotsia en käytä missään.

Minulla on ubuntu 16.04 ja selaimena facebookissa käytän firefoxia.

Facebookissa on kielenvalinta jokaisella sivulla, lienet klikannut vahingossa ruotsia.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

Mummeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Kielen vaihtuminen facebookissa - virus?
« Vastaus #3 : 04.07.16 - klo:10.33 »
Kiitos. Nuo virukset vain  kummittelevat minulla niin herkästi.  :D

En klikannut mitään, sillä vain lueskelin viestejä ja yhtäkkiä kieli oli vaihtunut. Olen sen toki vaihtanut takaisin suomeksi, vaan ne kummittelut...