Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Lainaus käyttäjältä: KalleHeiman - 29.10.14 - klo:20.22Eli auttaisiko mahdollisesti jos keskustelualueen oletusprofiilin muuttaisi?Eiköhän olla tyytyväisiä että foorumi yleensä toimii ja pidetään tämä (taitaa olla oletusteema??)
Eli auttaisiko mahdollisesti jos keskustelualueen oletusprofiilin muuttaisi?
Kuitenkin tarkoitus on pyrkiä pois tästä foorumista, koska Canonical ei halua enää ylläpitää tätä.
Yhdyn kaikkiin kiitoksessa, mutta keskustelua eri puolilla seuranneena en vieläkään ole varma, mitä tämä tarkoittaa:Lainaus käyttäjältä: Tomin - 29.10.14 - klo:21.00Kuitenkin tarkoitus on pyrkiä pois tästä foorumista, koska Canonical ei halua enää ylläpitää tätä.Haluaako Canonical siis eroon Ubuntu-Suomesta siitä riippumatta, mitä foorumisoftaa vastaisuudessa mahdollisesti käytettäisiin? Eli onko tämän foorumin tulevaisuus edelleen apposen auki?
Itse olen ymmärtänyt, että Canonical ei halua enää hostata mitään LoCojen foorumeja (maasta ja softasta riippumatta) eli kyllä foorumin tulevaisuus on auki.
Lainaus käyttäjältä: Tomin - 01.11.14 - klo:22.07Itse olen ymmärtänyt, että Canonical ei halua enää hostata mitään LoCojen foorumeja (maasta ja softasta riippumatta) eli kyllä foorumin tulevaisuus on auki. Jos näin on, niin voin mahdollisesti tarjota paikan tälle foorumille.
Laitoin kaikkien teemaksi ja vieraiden teemaksi tuon Curven, kun se näkyy toimivan ja Ubuntu-teema tahtoo olla pahasti rikki.
Oletko Owdy samalla nikillä SMF:n foorumilla?
Lainaus käyttäjältä: Tomin - 29.10.14 - klo:21.00Laitoin kaikkien teemaksi ja vieraiden teemaksi tuon Curven, kun se näkyy toimivan ja Ubuntu-teema tahtoo olla pahasti rikki. Ei se ollut "rikki", vaan se tehtiin aikanaan SMF 1.x sarjalle. Tämä foorumi on nyt päivitetty 2.x sarjaan, jolloin omaan teemaan olisi pitänyt tehdä isot päivitykset. SMF:n päivitys ei päivitä omia teemoja.
Lainaus käyttäjältä: Kawajax - 07.12.14 - klo:22.13Oletko Owdy samalla nikillä SMF:n foorumilla? Jep.
saa nähdä jos uusi teema tehdään joskus että pohjautuuko se vielä tuohon vai tehdäänkö uuteen muottiin.
Esim tosta sais pienellä vaivalla Ubuntu-teeman http://demo.dzinerstudio.com/smf2/index.php?theme=54