Kirjoittaja Aihe: Chromen "koti-nappulan" toiminta [RATKAISTU]  (Luettu 1423 kertaa)

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Chromen "koti-nappulan" toiminta [RATKAISTU]
« : 03.05.13 - klo:18.09 »
Pieni ärsyttävä piirre Chromessa on, että jos olen jollain nettisivulla ja haluan takaisin aloitussivulleni, joka on Google.fi, niin koti-nappulaa klikkaamalla ei aukeakaan aloitussivu, vaan sellainen typerä valintatehtävä, jossa yhtenä on sentään se google. Sama homma, jos haluan avata aloitussivuni uuteen välilehteen, eli klikkaan koti-nappulaa hiiren rullalla. Aukeaa taas se ihana valintatehtävä. :)

Onko tuolle mitään tehtävissä? Itse en ole keksinyt... Ongelman kiertämiseksi voisi tietysti laittaa Google.fi:n kirjanmerkkeihin.
« Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:19.29 kirjoittanut Eesaurus »

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4174
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Chromen "koti-nappulan" toiminta
« Vastaus #1 : 03.05.13 - klo:18.51 »
Onko tuolle mitään tehtävissä? Itse en ole keksinyt... Ongelman kiertämiseksi voisi tietysti laittaa Google.fi:n kirjanmerkkeihin.
Sulla on varmaan täppä väärässä kohtaa, paina asetusten Show Home button alla olevaa Change valintaa, ja sitten täppä kuten kuvassa.

kate: kuva on kylläkin Chromiumista.. mutta eiköhän se ole samanlainen Chromessakin??
leafpad: kyllä se on samanlainen Chromessa!
« Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:18.57 kirjoittanut raimo »
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Chromen "koti-nappulan" toiminta
« Vastaus #2 : 03.05.13 - klo:19.29 »
Sulla on varmaan täppä väärässä kohtaa, paina asetusten Show Home button alla olevaa Change valintaa, ja sitten täppä kuten kuvassa.

kate: kuva on kylläkin Chromiumista.. mutta eiköhän se ole samanlainen Chromessakin??
leafpad: kyllä se on samanlainen Chromessa!

No niinpäs olikin. En ollut huomannut koko kohtaa asetuksissa, vaikka silmä kädessä etsin. :)