Kirjoittaja Aihe: Thunderbird ei yhdistä Gmailiin [RATKESI ITSEKSEEN]  (Luettu 2025 kertaa)

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3413
    • Profiili
Joo, eilen ja tänään on pukannut tällaista


Onko muilla vastaavaa?

Kokeiltu vaihtaa palvelimeksi "imap.gmail.com" "imap.googlemail.com":in tilalle, ei auttanut. Kokeilin myös huvikseni vaihtaa imap:in pop:iksi, ei auttanut. Salauksia vaihtelin myös, mikään ei toiminut. Ei myöskään lähetä postia. Onko ideoita?

LISÄYS: Korjaus, näkyy lähettäminen toimivan sittenkin. Puskee vähän vastaavia ilmoituksia, mutta sanoo kuitenkin lopuksi, että viesti on lähetetty.
« Viimeksi muokattu: 18.10.12 - klo:12.18 kirjoittanut Eesaurus »

oh2ir

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 447
    • Profiili
Vs: Thunderbird ei yhdistä Gmailiin
« Vastaus #1 : 16.10.12 - klo:23.47 »
Tere

Onhan sinulla toimiva gmail-tili, thunderbird osaa hakea suoraan gmailin palvelimelta kaikki tarpeelliset tiedot.
Aloitusikkunaan pitää vain laittaa ne gmail-tilin tiedot jolloin se lähtee niitä hakemaan.

Olen monelle asentanut sen noin ja siinä ei ole ollut mitään ongelmaa.
73's de Kari OH2BNE

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3413
    • Profiili
Vs: Thunderbird ei yhdistä Gmailiin
« Vastaus #2 : 17.10.12 - klo:00.41 »
Tere

Onhan sinulla toimiva gmail-tili, thunderbird osaa hakea suoraan gmailin palvelimelta kaikki tarpeelliset tiedot.
Aloitusikkunaan pitää vain laittaa ne gmail-tilin tiedot jolloin se lähtee niitä hakemaan.

Olen monelle asentanut sen noin ja siinä ei ole ollut mitään ongelmaa.


Juu, lukemattomia kertoja olen itsekin laittanut Gmail -tilini T-birdiin, eikä ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Nytkin se toimi normaalisti vielä toissapäivänä. Ehkäpä se on vain joku ohimenevä häiriö... Selaimessa Gmail toki toimii normisti.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3413
    • Profiili
Vs: Thunderbird ei yhdistä Gmailiin
« Vastaus #3 : 17.10.12 - klo:00.52 »
No niin, nyt taas toimii. :) Niin se tosin eilenkin välillä toimi, ja välillä taas pukkasi virhenoottia... Saas nähdä nyt.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3413
    • Profiili
Vs: Thunderbird ei yhdistä Gmailiin [RATKESI ITSEKSEEN]
« Vastaus #4 : 18.10.12 - klo:12.19 »
Merkkasin tämän ratkenneeksi, vaikkei häiriön aiheuttajaa löytynytkään. Vika poistui omia aikojaan...