Tällä ferrari-vertauksella tuskin viitataan hintaan vaan siihen, että "pienikin" yritys voi menestyä ja tehdä voittoa ja sen tuotteet voivat olla haluttavia ja erilaisia, kunhan firma keskittyy ydinosaamiseensa ja keskittyy ennemmin pienempään käyttäjäkuntaan ja siihen omaan "juttuunsa" suurien massojen ja jo markkinoilla olevien tuotteiden "kopioimisen" sijaan..
Kun keskitytään siihen mikä osataan, pidetään mallivalikoima suppeana ja tuodaan markkinoille haluttavia ja erilaisia malleja, ei tarvita tuhansia työntekijöitä, massiivista markkinointia ja niin edelleen. Kulut pysyvät kurissa ja katteet asiallisina.
Aivan kuten Ferrarikin. Se keskittyy siihen mitä osaa, tekee sen hyvin eikä yritäkkään lähteä "tusinamarkkinoille". Ferrarit maksavat maltaita, mutta älypuhelinpuolella voidaan kuitenkin tarjota teknisesti hyvää laitetta ilman, että hinta olisi mitenkään tavallisen pulliaisen saavuttamattomissa - vaikka katetta hinnassa olisikin. Eikä Ferraria osteta joka toiselta nurkalta kahden vuoden kytkykaupalla, mikä ehkä selittänee miksi Ferrareita ei joka tallista löydykkään.