Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Tuossapa meikäläisen pöytä, melko peruskauraa, mutta miellyttää itseä.http://img484.imageshack.us/img484/3516/desktopet1.png
Oon pitkään miettiny miten ton kotikansion saa kuvakkeeks työpöydälle.. Voisko joku valaista typerää.
Lainaus käyttäjältä: Kilta - 10.09.07 - klo:18.47Oon pitkään miettiny miten ton kotikansion saa kuvakkeeks työpöydälle.. Voisko joku valaista typerää.tee uus käynnistin ja lisää siihe sellanen komento kun "nautilus /home/käyttäjänimesi/". Tietty ilman noita "" merkkejä.
Lainaus käyttäjältä: Marbo - 10.09.07 - klo:19.15Lainaus käyttäjältä: Kilta - 10.09.07 - klo:18.47Oon pitkään miettiny miten ton kotikansion saa kuvakkeeks työpöydälle.. Voisko joku valaista typerää.tee uus käynnistin ja lisää siihe sellanen komento kun "nautilus /home/käyttäjänimesi/". Tietty ilman noita "" merkkejä.Kubuntussa?
Kubuntussa?
ln -s /home/sinä /home/sinä/Desktop
LainausKubuntussa?Oikeeta hiiren nappia työpöydällä -> Create new -> Link to application -> Application välilehti -> Command -> konqueror /home/käyttäjänimesi
Tämmönen perus....Vielä
Pistetääs taas omaakin, kun sitä nyt vähän vaivauduin muuttaamaan... tosin en paljoa.Teema: ClearlooksMetacity: BlendedIkonit: Oxygen + omaa settiiEDIT: Nautilukseen tuli näköjään joku musta viiva tuohon vasempaan valikkoon, mitä ei oikeasti siinä ole...