Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Lainaus käyttäjältä: -Sancha- - 06.01.10 - klo:18.11nonnii ja täs ois mun cube vielä vähä leikattuna että mahtuu liitteesee :DDDLeikattu - ja jätetty valkoinen reuna ja png formaatti JPG 95 pakkauksella on pienempi koko, mutta kuvan laatu ei pitäisi kärsiä. Sen lisäksi Aijaa ei ole ainoa kuvanhostauspalvelu. Listattuna pari, ettei tarvi foorumin tilaa:ImageShack, PhotoBucket, Flickr, Kuvauppi, xs.to, Aijaa.Itse ainakin vältän xs.to ja Aijaa palveluja, koska jos on alle meganen tai netti kovassa käytössä niin kuvat eivät tunnu lataavan kokonaan.
nonnii ja täs ois mun cube vielä vähä leikattuna että mahtuu liitteesee :DDD
noita täysikokoisia kuvaliitoksia voisi väki yrittää välttää.
Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 06.01.10 - klo:19.04Lainaus käyttäjältä: -Sancha- - 06.01.10 - klo:18.11nonnii ja täs ois mun cube vielä vähä leikattuna että mahtuu liitteesee :DDDLeikattu - ja jätetty valkoinen reuna ja png formaatti JPG 95 pakkauksella on pienempi koko, mutta kuvan laatu ei pitäisi kärsiä. Sen lisäksi Aijaa ei ole ainoa kuvanhostauspalvelu. Listattuna pari, ettei tarvi foorumin tilaa:ImageShack, PhotoBucket, Flickr, Kuvauppi, xs.to, Aijaa.Itse ainakin vältän xs.to ja Aijaa palveluja, koska jos on alle meganen tai netti kovassa käytössä niin kuvat eivät tunnu lataavan kokonaan.Täältä löytyy hieman pidempi lista kuvanhostauspalveluista.
tulipa omituinen halu alkaa leikkimään tehosteilla laitan tuloksia sitten tänne teidän iloksi
Miten voisin vaihtaa paneelin fonttia. Yritin jo käyttää gnome color chooseria mutta ikkuna on liian pitkä että voin painaa "apply" nappia.
Sain tuon Alt homman toimimaan mutta kun painan Toteuta niin ei tapahdu mitään?
Miten olet seiskan työpöydän saanut tuollaiseksi muokattua Exitium? Crackatut teemat?
Ja vielä Windows 7, joka on vain pelikäyttöön. Ja halusin siitä kaiken paljastan Windows-krääsän pois, eli nyt on pelkästään työpöytä ja RocketDock.
Lainaus käyttäjältä: Exitium - 08.01.10 - klo:20.57Ja vielä Windows 7, joka on vain pelikäyttöön. Ja halusin siitä kaiken paljastan Windows-krääsän pois, eli nyt on pelkästään työpöytä ja RocketDock. Onko tässä kyseessä joku suloinen itsepetos? "En käytä Windowsia. Paitsi pelaamiseen!"