Kirjoittaja Aihe: Nettisivut vilahtavat hukkaan  (Luettu 1316 kertaa)

gary

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Nettisivut vilahtavat hukkaan
« : 20.05.12 - klo:13.19 »
Hei!
Minulla on Ubuntu 10 ja jotain. Käytän Firefoxia ja siinä on vasemmalla ylhäällä kolme ympyrää: rasti, josta selain sulkeutuu, keskellä on nuoli alaspäin ja viimeisenä on neliö. Vaimo käytteli tätä pojan konetta ja laittoi Ylen radio 1 ohjelman tuosta alanuolesta taustalle soimaan jatkaessaan muilla sivuilla surffailua. No, se Yle sivu menikin perusteellisen piiloon. Minulla ei ollut tuolloin alapaneelia työpöytänäkymässä. Tämän vuoksi tuo Ylen sivu meni jonnekin piiloon? Nyt tuo Ylen 1 radio-ohjelma on koko ajan päällä ja soi siellä taustalla. Tänään sain sentään tehtyä tuon alapaneelin, mutta kun kokeilin tuota nuolta siirtääkseni silloin käytössä olevan nettisivun alas, niin koko sivu katosi jonnekin ja nettiselain piti käynnistää työpöydältä uudestaan. En oikein haulla löytänyt vastausta tähän ongelmaan. Osaisiko joku auttaa?

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3414
    • Profiili
Vs: Nettisivut vilahtavat hukkaan
« Vastaus #1 : 20.05.12 - klo:13.25 »
Kokeile lisätä paneeliin "Ikkunaluettelo". Klikkaa paneelia hiiren oikealla ja valitse "Lisää paneeliin". Valitse avautuneesta listasta "Ikkunaluettelo". Siellä on muistaakseni kaksi vaihtoehtoa, kokeile, kumpi on oikea. En ikinä itse muistanut, kumpi piti lisätä... :)

khaosaming

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Nettisivut vilahtavat hukkaan
« Vastaus #2 : 20.05.12 - klo:13.32 »
Window list:

http://askubuntu.com/questions/63633/running-programs-are-not-displayed-in-the-panel

Alt+Tab näyttää käynnissä olevat ohjelmat nauhana työpöydän keskellä. Paina Alt-näppäin pohjaan ja pidä se siellä. Voit vaihtaa ikkunoiden välillä Tabia (tabulaattoria, sarkainta) näpyttelemällä.
« Viimeksi muokattu: 20.05.12 - klo:13.44 kirjoittanut khaosaming »

gary

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Vs: Nettisivut vilahtavat hukkaan
« Vastaus #3 : 20.05.12 - klo:14.20 »
Homma hoidettu. Kiitos molemmille vastaajille!