Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Irssiä tulee itse käytettyä ja Windowzemaailmasta tulleelle suosittelen X-Chattia, mutta jos se ei kerran kelpaa, niin KVIrc sitten - siinä on ainakin karkkia runsaasti.
Ei karkkia kiitos. Vain muokattavuutta ja käytännöllisyyttä sekä graafinen käyttis.
Piti alunperin laittaakin aloituspostaukseen "Mitä irc-clientteja käytätte, muuta kuin irssiä"
Operan selaimella hoituu mulla yllättävän paljon hommia. Käytän sitä web-selaimena, sähköpostiohjelmana, torrent-lataajana ja irc:iäkin tulee sillä käytettyä. Kaikki hoituu kätevästi yhdellä ohjelmalla siis. Aika paljon ominaisuuksia pieneen pakettiin saatu ahdettua.(lähinnä syy operan käyttöön noissa kaikissa on se, että linux- ja windows-puolella tehdään kaikki samalla tavalla)
Niin... Vaikka itse pidänkin Operasta todella paljon, niin en kuitenkaan käytä muita sen ominaisuuksia kuin selain ominaisuutta Turhia tuollaiset. Parempiakin löytyy, opera saisi minusta tehdä vain sen minkä parhaiten osaa.
Turhia tuollaiset. Parempiakin löytyy, opera saisi minusta tehdä vain sen minkä parhaiten osaa.
Lainaus käyttäjältä: Epeli - 19.07.06 - klo:16.12Niin... Vaikka itse pidänkin Operasta todella paljon, niin en kuitenkaan käytä muita sen ominaisuuksia kuin selain ominaisuutta Turhia tuollaiset. Parempiakin löytyy, opera saisi minusta tehdä vain sen minkä parhaiten osaa.noin itsekin jossain vaiheessa ajattelin. missä määrin olet itse kokeillut noita muita ominaisuuksia?