Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Tuohon ei taida olla mitään muuta vaihtoehtoa, kuin koko gnome3:men teeman vaihto.
Lainaus käyttäjältä: tuomas83 - 14.11.11 - klo:11.21Tuohon ei taida olla mitään muuta vaihtoehtoa, kuin koko gnome3:men teeman vaihto.Mistä/miten tämä tehdään
En saa ladattuja teemoja käyttöön. Tälläiseltä näyttää Gnome-tweak-tool
Niin, tarkoitin, etten saa lataamiani uusia teemoja käyttöön. Ohjelma on käynnistetty uudelleen ja onlen kirjautunut ulos mutta ei auta.Tältä näyttää minulla Theme välilehti
Ilmeisesti pitää olla gnome-shell-extensions-user-theme -niminen paketti asennettuna. Minulla on, ja toimii, joten kannattaa kokeilla.
Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 14.11.11 - klo:23.36Ilmeisesti pitää olla gnome-shell-extensions-user-theme -niminen paketti asennettuna. Minulla on, ja toimii, joten kannattaa kokeilla. Ei auttanut tämäkään. Lisää vinkkejä kenellääkään?
Lainaus käyttäjältä: Minna Serula - 15.11.11 - klo:18.02Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 14.11.11 - klo:23.36Ilmeisesti pitää olla gnome-shell-extensions-user-theme -niminen paketti asennettuna. Minulla on, ja toimii, joten kannattaa kokeilla. Ei auttanut tämäkään. Lisää vinkkejä kenellääkään?Vähän hankalaa, kun ei ole itsellä samanlainen Ubuntu alla, mutta... Onko sinulla näin?Sinulta saattaa puuttua myös gnome-shell-extensions-common ja/tai git-core -nimiset paketit. Tuskin haittaa, jos asennat ne. Toimivuutta en pysty takaamaan, mutta tätä http://www.omgubuntu.co.uk/2011/10/how-to-install-gnome-shell-themes-in-ubuntu-11-10/ ohjetta minä vähän vilkuilin.
Tässä lainaus eräästä viestistäni, eli ikkuna tyhjä.Lainaus käyttäjältä: Minna Serula link=topic=40916.msg315416#msg315416N date=1321299829En saa ladattuja teemoja käyttöön. Tälläiseltä näyttää Gnome-tweak-tool