Janne: jos mahdollista, postaa tuo .deb osoitteeseen blackie@kde.org eli ohjelman kehittäjälle, jesper pedersenille jotta hän voisi laittaa paketin ohjelman kotisivulle. Tutkin joskus hieman .deb - pakettien tekemistä mutten koskaan päässyt riittävän syvälle aiheessa jotta olisin kphotoalbumia saanut käännettyä..
en usko, että viitsin lähettää ainakaan tuota pakettia mihinkään. en ole kde-käyttäjä, eikä minulla ole kde-kirjastoija muualla kuin chrootissa jossa käänsin ko. paketin. en siis ole ko. pakettia kunnolla kokeillut, eikä minua varsinaisesti kiinnostakaan kokeilla, joten minulla ei ole mitään takeita, että se ylipäätään toimii. jos vaikka paketti sattumalta toimisikin (mitä siis en tiedä), niin tuossa paketissa on ohjelman lyhyt ja pitkä kuvaus niin kuralla, että sitä ei olisi mitään järkeä jakaa mihinkään (tuo tietty korjautuisi kirjoittamalla kunnolliset kuvaukset paketista). näiden seikkojen lisäksi, minulla ei ole mitän varmuutta siitä ovatko paketin ajonaikaiset riippuvuudet kunnossa (ts. osaako ko. paketti vaatia asennettavaksi kaikki tarvitsemansa kirjastot automaattisesti).
noiden ongelmien vuoksi kyseistä pakettia ei todellakaan ole syytä levittää mihinkään. jos joku pystyy testaamaan, että paketti varmasti toimii, niin voin kyllä tehdä siitä vielä uuden paketin kunnollisine kuvauksineen ja pistää siitä tietoa kehittäjälle. ja tuolla toimimisella en tosiaan tarkoita käynnistymistä vaan ihan kunnollista testiä.