Kyselin jokin aika sitten siivousohjelman perään, koska koneen oma ei näytä toimivan.
Joku vastasikin ja antoi päätteessä suoritettavia käskyjä ja kyseli tarkemmin siivoustarvetta. Viesti on kuitenkin poistettu, sillä en ainakaan löydä sitä nimimerkilläni???
On ollut niin ylimaallisen kiire, etten ole voinut syventyä asiaan ja samasta syystä en tee uudelleen asennusta. Minulla on vanha kone ja siksi olisi tarvetta hiukan putsailla, sillä tarvitsen konetta paljon ja tarpeettomat hidasteet hidastavat työskentelyä.
Minulla on joskus ollut putsausohjelma, mutta se katosi uudelleen asennuksessa enkä sitä enää muista.
Tietokoneen oma ohjelma ilmoittaa, ettei mitään putsattavaa ole. En usko tuota
.
Oletan, että minulla on tukussa ainakin kerneleitä (vai mitä ne oikein sitten ovatkaan) ja nehän vievät paljon tilaa ja hidastavat muutenkin. Ellei sitten ohjelmat nykyisin poista vanhoja. Minulla on 10.04 eikä uudempaa taida kannattaa näin vanhaan koneeseen asentaa.
Laite ei päästä minua katselemaan kernelien tilannetta, joten toimii sikälikin viallisesti.
Kiitos, jos jotain apuja tulee. En ehtisi oikein tietokoneen uumenista apuja hakemaan.