Itse käytän unityä, vaikka minulle tuleekin joitakin ongelmia sen kanssa.
– Sivupalkki menee piiloon hiukan hitaasti
– Kun erehdyn esimerkiksi vetämään linkkiä Operassa tms. sivupalkki jää päälle, ja sen saa pois vain vetämällä linkkiä Firefoxissa tms.
– En saa virrankäytön esto toimimaan, mikä on välillä vähän ikävää, kun näytönsäästäjä tulee minuutin päästä näyttöön
– Yläpalkkia ei saa piilotettua samalla tavalla kuin sivupalkkia
– Jos odotan vähänkin liian kauan kirjautumisvalikossa, tulee päälle joku ruma helppokäyttötila, ja se lähtee vain käynnistämällä kone uudelleen.
– Ja ei Unityn, mutta 11.04:n vika: Joudun asentamaan tulostimen ajurit uudelleen joka kerta, kun käynnistän koneen tulostimen ollessa päällä, tai käynnistän tulostimen koneen ollessa päällä.
Mustasta muuten pääsee eroon, kun vaihtaa teeman. Ja pidän siitä itse.
Suosikkikansiotoimintoon sen verran, että suosikkikansio ei ole välttämättä suoraan kotikansiossa.
Tuleva Gnome 3 taitaa olla aivan saman näköinen kuin vanhakin, mutta Gnome 3:n myötä tulee optio nimeltä Gnome shell, joka on lähempänä Unityä.
-Tiedostot->viimeisimmät näyttää kuvista thumbnailin: noloa jos on vaikka katsellut xxx kuvia
Eikös niiden poistamiseksi ollutkin joku toiminto, josta täällä foorumillakin oli puhetta?