Tervehdystä
Minulla taas on se ongelma että kun käytän atin mobili 3d korttia kannettavassa niin ei edes anna vaihtaa perinteiseen asetuksiin,harmi sikäli kun tämä uusi työpöytä on aika turha kun ei voi työpöydälle mitään kuvakkeita edes asennella eikä muokkailla,eli vain combis on käytössä ja sivupaneeli,,
Olen ihmetellyt tuota samaa asiaa. Minä huomasin sellaisen asian että, kun menee perinteiseen Gnomeen ja siellä laittaa kuvakkeet työpöydälle niin ne näkyvät myös Unity- versiossa työpöydällä, samalla huomasin sellaisen asian että jos Unityn käynnistimestä käynnistää Firefoxin niin se ei anna käynnistaa kokonaan uutta firefoxia vaan se käynnistyy aina siihen samaan joka on jo yhdellä työpöydällä, sitävastoin työpöytäkuvakkeesta kun käynnistää niin se käynnistää Firefoxin valitulle työpöydälle.
Kokonaisuudessaa en ole toistaiseksi innostunut Unity:stä, perinteinen Gnome toimii paremmin. Antaapa ajan kulua niin katsotaan mihin suuntaan homma menee.
Kokonaisuutena Ubuntu 11.04 asentui moitteettomasti 6- vuotta vanhaan koneeseen, jopa winkut löytyy aloitusikkunasta ;-)
73's de Kari OH2BNE