Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Sikäli hanurista, kun meilläkin on kaksi konetta linuxilla, mutta ei voi ilmoittaa kuin yhden...
Lainaus käyttäjältä: JayJay - 06.10.10 - klo:21.02Sikäli hanurista, kun meilläkin on kaksi konetta linuxilla, mutta ei voi ilmoittaa kuin yhden...No joo... Minulla on viisi, mutta toisaalta minua on vain yksi.Enemmän harmitti, ettei nykyistä päädistroani (aptosid) voinut ilmoittaa kuin muodossa ”Other...” – ei edes kysytty, mikä ”Other”
Samaan aikaan varovasti arvioituna linux-käyttäjiä(pl.embedded-käyttäjät) oli tuolloin jo 10-20 miljoonaa.T:Jallu59
Jos sukulaisille ja tutuille on asentanut Linuxin, niin miten ihmeessä viitsin vaivata heitä tuollaisilla laskureilla? Sitäpaitsi minun sähköpostiin ei tullut mitään kun sen sinne laitoin.
gmailiin ei ole tullut vieläkään. Jotain luukkua käytin.
Ei tule onnistumaan tämä 1% ylitys, vaikka todellinen luku tietysti on enemmän kuin 1% Ei kovinkaan moni jaksa laittaa tuota, tai eivät edes kuule tästä laskurista. Itsekkin mietin hetken jaksanko laittaa nimeni listaan mutta päätin sitten laittaa.
Multiple computer registration is not implemented at the moment...sorry. I will try to add this function in the future.Thanks!!
Ohjelmat odottaessanne eli nyt siellä näkyy olevan kenttä koneiden määrää varten...