.....
Mielestäni jo Natty Narwhalissa olisi voinut erotta Gnomen ja Unityn toisistaan. Mä olen ainakin tyytyväinen siihen, että Ubuntussa kehitellään omaa työpöytäjärjestelmää raskaan Gnomen vaihtoehdoksi. Onnistutaan siinä sitten tai ei. Tavoitteena voisi olla keveys, selkeys ja helppokäyttöisyys.
Täytyy ensiksi todeta, että en itse erota Unityä Gnomesta :-)
Kun 10.10 ei tuntunut äänet pelittävän asensin 11.4. päivän version juuri hankkimaani Asus EE 100PX (halvin miniläppäri mitä löysin)
Suureksi hämmästyksekseni sisäinen kaiutin ja mikrofoni sekä kännykän headsetti pelasi suoraan. räpläsin asentelin ja kokeilin ohjelmia 4 tuntia (akku kesti ensimmäisen latuksenkin jälkeen hyvin) enkä ehtinyt törmätä muihin ongelmiin kuin että Evolution asetuksia en onnistunut tekemään yksinkertaisesti siksi että en saanut ikkunoita mahtumaan ruutuun. Poistin sen sitten, mutta kiroan syvimpään he____tiin sen ylälaidassa olevan palkin joka piruilee sen mailikuvakkeen kanssa ja muistuttaa minua tästä epämiellyttävästä kokemuksesta.
Niin että jos se on sitä GNOMEA niin olisi hienoa, että sitä ei tarvitsisi katsella.
t. Hxi