Kirjoittaja Aihe: Pokeripeli Ubuntuun  (Luettu 4156 kertaa)

herba63

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Pokeripeli Ubuntuun
« : 20.09.10 - klo:22.42 »
Mulla on Ubuntu 10.4 ja siinä on käsitääkseni viimeisin Wine, tuon päälle olen asentanut:

Everest Pokerin joka asentuu kyllä ok mutta ei lähde käyntiin
Unibetinkanssa ei sen paremmin käynyt
FulTiltPokerin joka lähtee käyntiin mutta on hyvin epävakaa, kaatuu vähän väliä.

Idea tietty on että näissä on mukavia ilmaispelejä, en rahaa periaattesta laita pelaamiseen. Nettiselaimella pelaaminen ei mielestäni ole vaihtoehto, koska haluan useampaa pöytää pelata samaan aikaan ja nettiselaimella ei vaan toimi.

Olen lukenut jonkin verran näistä ja näiden asentamisesta mutta menestys siis on ollut huono. Se etten saa nettipokereita toimimaan on estänyt meitsiä kotikoneissa siirtymästä kokomaan Ubuntuun, joudun yhtä konetta pitämään wintoosana, ajatus kuitenkin houkutteli että pääsisin kokonaan eroon widowsista.

Siispä olisin kiitollinen neuvoista miten asentaa toimiviksi ubuntun tai winen päälle nettipokeripeli tai pelejä, siis vinkkejä mikä peli toimisi ja tai miten saa toimimaan.

Tuo FulTiltPoker oli mainostettu jossain parhaiten linuksissa toimivaksi joten pikkasen on tässä toivo mennyt.

J3K

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #1 : 20.09.10 - klo:22.54 »
Jep, sama ongelma on minullakin ollut FullTiltin kanssa. Jos nyt aiheesta mennään hieman sivuun, noilla isoimmilla saiteillahan on järkyttävän paljon porukka ilmaisturnauksissa. Entraction networkin selainclientit toimivat moitteettomasti monella pöydälläkin pelatessa (Pokerihuone, Pokerimaa, Club4aces jne.) ja pelaajiakin on vähemmän. Tosin taso on mitä on. Mutta sanon sen jälleen kerran - PokerStars toimii Winellä.

herba63

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #2 : 20.09.10 - klo:23.29 »
Asensimpa tuon PokerStarsin ja kokeilussa on nyt.

tomikiv

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 238
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #3 : 20.09.10 - klo:23.31 »
jollei rahast pelaa ni miks ei pokerth?
Desktop: Phenom 955, 8gb, HD4250, 64gb SSD, Ubuntu 14.04
Htpc: E6600, 4gb, HD4300, 50gb SSD, Ubuntu 14.04
Server: Athlon x2 255, 8gb, 32gb SSD, 8tb, Ubuntu Server 14.04

Taro Turtiainen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Taro Turtiainen
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #4 : 20.09.10 - klo:23.44 »
Lainaus
Nettiselaimella pelaaminen ei mielestäni ole vaihtoehto, koska haluan useampaa pöytää pelata samaan aikaan ja nettiselaimella ei vaan toimi.

No mä pelaan Paffilla selaimessa montaa pöytää yhtäaikaa ja ei ole mitään ongelmaa. Toimii kuin junan vessa. Eikä tarvii wäkästellä winen kanssa yhtään.
VASEMMISTOLIITTO - RIKKAUTTA JOLLA ON ARVOA

”Ei ole olemassa todellista vapautta ilman toisinajattelun vapautta.” Rosa Luxemburg 1918

J3K

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #5 : 20.09.10 - klo:23.45 »
jollei rahast pelaa ni miks ei pokerth?

Siis tarkoitus on pelata rahasta sijoittamatta yhtään mitään. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se on /c edellä puuhun menemistä ja sohiminen freerolleissa vie maun pelaamisesta muttamutta... Ja saahan sitä "oikeaa" rahaa tuonne erilaisten sivujen kautta kunhan jaksaa vastailla kysymyksiin ja kierrätellä.

herba63

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #6 : 21.09.10 - klo:15.20 »
PokerStars toimii hyvinkin mutta nuo vilkkuvat pöydät on rasittavat.

Jossain on kerrottu että Everestin saisi toimimaan winellä, vaan en ole saanut toimimaan, olisikohan siihen sellaista neuvoa jolla saisin onnistumaan?

Hynga

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #7 : 13.10.10 - klo:09.30 »
Hellou. Olen pelaillut Pafin ohjelmalla pokeria Ubuntulla Winen kauttta ja toiminu moitteettomasti. Päivitin Ubuntun 10.10 verssioon eilen ja samalla tietysti Wineä päivitteli, niin sen jälkeen ei enää Pafin ohjelma yhdistä niiden palvelimiin. Eli suomeksi sanottuna en enää pääse kirjautumaan sisään. Selaimessa pelatessa toimii, mutta peliä haittaa mun jokasen toiminnon jälkeen ruutuun pompsahtava valitus "The client has halted due to an Exception. You need to restart the client." Eikä auta, sama jatkuu vaikka uudelleen yritän. Kellään mitään apuja?

julle

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #8 : 15.01.11 - klo:01.12 »
Sama ongelma kuin edelliselle, eli selaimella pelattaessa Paffille sanoo The client halted ..., onkohan kellään mitään tietoa mikä vikana?

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3939
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Pokeripeli Ubuntuun
« Vastaus #9 : 15.01.11 - klo:08.53 »
rahattomana peluu on ehkä viisainta hoitaa pokerth:lla
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB