Kumpikohan noista halvemmista olisi parempi:
Tätä voi vapaasti kutsua loanheitoksi, mutta minulla ei ole Acerista merkkinä kovin hyvää kuvaa.
Samaa olen kuullut muualtakin - Acerin ongelmat ovat lähinnä karmeita. Samoin on kyllä ollut halpis HP-läppäreissä. Eikö kannattaisi hankkia Asus tai Samsung kun niitä täällä kehutaan? (katso muista säikeitä).
Ei sillä takuullakaan paljoa tee, jos kone on täysi surkeus. Sehän tarkoittaa vain sitä, että suostuvat pitämään sen korjaamolla takuuajan päättymiseen saakka. Verkkokaupassa saat lisäksi jonotella siellä kellarissa tuntitolkulla ja vastailla tyhmiin kysymyksiin. Kehtaavat sitten vielä yrittää veloittaa 50 euroa tarkistusmaksua, kun eivät itse osaa edes testata vikoja, vaikka niille vääntäisi rautalangasta mitä pitää tehdä - lukutaito auttaisi monessa asiassa.
Jos pidät tätä vain henkilökohtaisen loanheittona perustuen huonoihin kokemuksiin Verkkokaupan takuuasioiden hoidossa, niin olet aivan oikeassa
- tahallaanhan ne takuuasioita huonosti hoitavat, jotta ihmiset eivät viitsisi vaivautua.
. Säästävät tällä rahaa - ainakin jos eivät ota huomioon sitä, että joku saattaa närkästyä asiasta ja kirjoittaa vaikkapa jollekin IT-foorumille.