Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Näköjään muillakin on toimiva konsti, että sammuttaa tietokoneen ja käynnistää uudelleen.
Hei! Mulla on ongelma tämä: Spotifyn ja netin äänet eivät toimi yhtaikaa. Siis ensimmäisenä näistä kahdesta avatussa vehkeessä äänet toimii, joten toinen on aina suljettava jos toisesta haluaa jotain ääntä lähtevän. Miten voisin korjata tämän
Lainaus käyttäjältä: osmoahven - 04.09.10 - klo:21.04Hei! Mulla on ongelma tämä: Spotifyn ja netin äänet eivät toimi yhtaikaa. Siis ensimmäisenä näistä kahdesta avatussa vehkeessä äänet toimii, joten toinen on aina suljettava jos toisesta haluaa jotain ääntä lähtevän. Miten voisin korjata tämänWinen versio? Winen asetuksissa määritetty äänijärjestelmä? Mulla oli ainakin OSS:n kanssa tuollaista.
^Mikset käytä natiivi clienttiä?
Spotifyn ajaminen Ubuntu 10.10:ssä tuottaa ongelmia, koska Qt on päivitetty 4.6:sta versioon 4.7 ja sehän ei Spotifylle käy. Ongelma korjaantuu Linux Depotista löytyvällä skriptillä, joka asentaa version 4.6 taustalle. Itselläni tämä "Quick and Dirty Patch" ei tuonut mitään ongelmia. Spotifyn kuvake ei näy ilmoitusalueella, mutta onneksi se sentään toimii.
Ei toimi ilmaisella versiolla.
Käytössä siis wine 1.2(?), ubuntu 10.04 ja spotify premium.
Yritin saada Spotifyä toimimaan Winen kautta, mutta tuli tällainen error http://www.aijaa.com/v.php?i=7011085.png. Miten ton voi kiertää tai mitä kannattaisi ubuntu-aloittelijan tehdä? Ubuntu on 10.04, Wine 1.2? ja Spotify Free.