Kirjoittaja Aihe: Käynnistys tökkii -> RATKENNUT  (Luettu 1708 kertaa)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Käynnistys tökkii -> RATKENNUT
« : 02.04.10 - klo:09.22 »
Osaisikohan kukaan avittaa minua käynnistyksen kanssa. Nimittäin käynnistyminen kestää yhtäkkiä tosi pitkään, pitkä viive esiintyy vähän ennen kirjautumisruutua. Se hyytyy siihen muutamaksi minuutiksi, mutta sitten kyllä päästää lopulta kirjautumaan. Tämä ominaisuus tuli yhtäkkiä, muuten kaikki on toiminut hyvin. Niin ja se versio on Karmic Koala.


Ongelma ratkesi itsestään. Mene ja tiedä mikä siinä oli...
« Viimeksi muokattu: 06.04.10 - klo:12.46 kirjoittanut Sorkkarauta »
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

oobetimer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1470
    • Profiili
Vs: Käynnistys tökkii
« Vastaus #1 : 02.04.10 - klo:14.38 »
Osaisikohan kukaan avittaa minua käynnistyksen kanssa. Nimittäin käynnistyminen kestää yhtäkkiä tosi pitkään, pitkä viive esiintyy vähän ennen kirjautumisruutua. Se hyytyy siihen muutamaksi minuutiksi, mutta sitten kyllä päästää lopulta kirjautumaan. Tämä ominaisuus tuli yhtäkkiä, muuten kaikki on toiminut hyvin. Niin ja se versio on Karmic Koala.

Käynnistä recovory-modessa (shift-näppäin käynnistyessä ja valinta), ja silloin näet mikä jumittaa käynnistystä. Todennäköisesti ei tunnista jotain laitetta kunnolla (USB-hiiri, näppis, ym).

Mahdollisesti swap-osion käyttöönotossa voi olla myös jotain häikkää... ::)

Toisaalta Karmicissa kaikki on mahdollista..  ;D
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

aku506

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Käynnistys tökkii
« Vastaus #2 : 02.04.10 - klo:21.17 »
Mulle tuli sama ongelma tänään.

Käytössä Lidlin langaton näppis ja hiiri. Recovery mode herjaa kaikenlaista. Pääsanoma taisi olla:
Unable to enumerate USB device on port 2. Voin tarvittaessa ottaa koko tekstinkin tarvittaessa.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Käynnistys tökkii
« Vastaus #3 : 02.04.10 - klo:21.58 »
Mulle tuli sama ongelma tänään.

Käytössä Lidlin langaton näppis ja hiiri. Recovery mode herjaa kaikenlaista. Pääsanoma taisi olla:
Unable to enumerate USB device on port 2. Voin tarvittaessa ottaa koko tekstinkin tarvittaessa.
USB laitteet irti ja sitten testaus.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

aku506

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Käynnistys tökkii
« Vastaus #4 : 02.04.10 - klo:22.26 »
Mulle tuli sama ongelma tänään.

Käytössä Lidlin langaton näppis ja hiiri. Recovery mode herjaa kaikenlaista. Pääsanoma taisi olla:
Unable to enumerate USB device on port 2. Voin tarvittaessa ottaa koko tekstinkin tarvittaessa.
USB laitteet irti ja sitten testaus.

Tarvinee testata, kunhan jaksan kaivaa tavallisen näppiksen ja hiiren kaapista.

aku506

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Käynnistys tökkii
« Vastaus #5 : 03.04.10 - klo:12.43 »
Ongelma ratkesi, kun vaihdoin patterit, ja odotin yön yli.