Kirjoittaja Aihe: Emolevyt  (Luettu 7586 kertaa)

pjotr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 625
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #20 : 24.02.10 - klo:12.20 »
Ei toi lataus toimi olenkaan, on mulla Tdk Cd-R80 levyjä. Pitää ootella jos kohta toimis. Kuluuhan tää hiihtoloma näinki ::)

http://se.releases.ubuntu.com/9.10/ubuntu-9.10-desktop-i386.iso
www.tehotuotanto.net

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.

Storck

  • Vieras
Vs: Emolevyt
« Vastaus #21 : 24.02.10 - klo:12.22 »
Ei toi lataus toimi olenkaan, on mulla Tdk Cd-R80 levyjä. Pitää ootella jos kohta toimis. Kuluuhan tää hiihtoloma näinki ::)

http://se.releases.ubuntu.com/9.10/ubuntu-9.10-desktop-i386.iso

64 bittistä haki aiemmin joten http://se.releases.ubuntu.com/9.10/ubuntu-9.10-desktop-amd64.iso

HMi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1424
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #22 : 24.02.10 - klo:12.27 »
Eikös torrentilla pitäisi tulla ilman ongelmia?

JakeStyles

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
  • Cold, So Cold...
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #23 : 24.02.10 - klo:12.32 »
Ei toi lataus toimi olenkaan, on mulla Tdk Cd-R80 levyjä. Pitää ootella jos kohta toimis. Kuluuhan tää hiihtoloma näinki ::)

Riippuu tietysti mistä lataa, kokeilin juuri Ruåtsin serveriä sunet.se ubuntu-9.10-desktop-amd64.iso ja tuntui toimivan. CD-image siellä.
"Who is General Failure and who is he reading my hard disk?"

JakeStyles

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
  • Cold, So Cold...
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #24 : 24.02.10 - klo:12.53 »
Muuten kun kasaamaan aloitatte, niin kai emon manuska on tallessa?

Pistän mukaan leiskan varmuuden vuoksi, jos kuva ei näy eikä masiina piippaa, kahtokee että MOLEMMAT kohdat 3 on kytketty.


[ylläpito on poistanut liitteen]
"Who is General Failure and who is he reading my hard disk?"

nico97

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #25 : 24.02.10 - klo:13.35 »
Kiitti noista linkeistä, latautu nyt on levy. Niin mä kyllä painelin niihin aluks kaikkii rasteja ku ei tapahtunu mitään. nyt on noi molemmat versiot. Mä en tiedä mikä on manuska kait meillä se on ;D lähen luistelee tulee aika pitkäks ootella.

nico97

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #26 : 24.02.10 - klo:18.49 »
Ei tullu muistii....................JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE     porukat osti mulle uuden koneen ;D ;D ;D


JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nico97

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #27 : 25.02.10 - klo:12.17 »
Moi

 :P  luin ton kirjan näistä säädöistä, varmistan vielä tän liukukykimen etten mokaa, mihin mä sen siirrän että jaa ubuntulle tilaa. laatikossa on 1,0 TB


nico97

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #28 : 13.03.10 - klo:17.43 »
Moro.

Multa meni vähän pieleen se osiointi juttu kun ei mahtunut päivittää. Iskän piti viedä kone liikkeeseen takasi.  Nyt pelaa hyvin ja levy on kolmessa osassa, toi Ubuntu levy ei näy missään kun on Win7 päällä, ei kai tartte kun toimii ???

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Emolevyt
« Vastaus #29 : 13.03.10 - klo:17.56 »
Se Windows 7 ei ymmärrä Ubuntun käyttämää ext4 (tai ext3, ext2, xfs, jfs, swap yms.) tiedostojärjestelmää, joten ne ovat sille tuntemattomia, eikä niitä voi käyttää Windows 7:n puolelta. Microsoft kun ei ole halunnut lisätä noille tukea Windows 7:aan (tai mihinkään muuhunkaan Windowsiin). Sille kyllä saa ajurin, mutta jos et sitä tarvitse niin älä asenna. :)
Eli kyllä nyt se on oikein.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

nico97

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Vs: Emolevyt
« Vastaus #30 : 13.03.10 - klo:18.49 »
joo kiitti. Nyt pelaa hyvin olen noita työpöytä juttuja opetellu ja löysin hyviä linux kuvia. Onks noi päivitys paketit mitkä tulee tohon palkkiin niin ne mitä kandee aina ottaa? Tää taitaa nyt sitten olla valmis käyttöön. Mukava kun on niin iso kone ja kaikki toimii ;D

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Emolevyt
« Vastaus #31 : 13.03.10 - klo:19.42 »
joo kiitti. Nyt pelaa hyvin olen noita työpöytä juttuja opetellu ja löysin hyviä linux kuvia. Onks noi päivitys paketit mitkä tulee tohon palkkiin niin ne mitä kandee aina ottaa? Tää taitaa nyt sitten olla valmis käyttöön. Mukava kun on niin iso kone ja kaikki toimii ;D
Jep. Siihen tulevat sitten nekin päivitykset, joiden lähteet olet itse lisännyt. Niiden kanssa pitääkin sitten aina vähän harkita, koska jos sinne lisää jotain epämääräistä niin aina on haitakkeiden vaara, mutta itse en ole moisiin vielä törmännyt (ainakaan en ole huomannut ;D).
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.