Niin eli olen polttanut tuon kyseisen linuxin levylle ja aluksi koitin asentaa sen win7 rinnalle, Winukan kautta kun asentelin tuli aika lähellä loppua teksti"asennuksessa tapauhtui virhe lisätietoja temp kansiossa.tjsp."Kävin temp kansiossa katsomassa niin siellä luki jotain metaljacket plä.plä...ISO jotain,nyt en ihan tarkkaan muista enää mitä,sen verran vituttanut pari päivää asentelussa. Kumminkin jotain sinnepäin se oli ettei se voinut luoda iso tiedostoa sinne temp kansioon. Olen myös koittanut asentaa suoraan boottdvd asemaltakin, alustettuun tyhään 1tt esata kovalevyynkin.Laitan levyn sisään ja boottaus lähtee käyntiin,tulee valikko missä valitaan kieli,sitten valikko miten se asennetaan. valitsen asennuksen,alkaa lataus"näytöllä alkaa hitaasti vilkkumaan tuo valkoinen ympyrä missä on 3palloa.Aikansa siinä välkkyy kunnes pysähtyy ja sitten ei enää mitään............Eli jos joku viisas tietäisi ja osaisi neuvoa missä vika,mitä teen väärin"jos teen" ja miten hemputissa saisin sen asennettua. Alustana on intellin P4 2.93Ghz, 2Gbit ddr:kone nvidian näytönohjaimella.Joku mättää,mutta mikä??? Olen koittanut onko levyt ehjät yms ja lataillut eristä paikkaa noita ubuntujia ja polttanut cd ja dvd levyille,ihan riittämiin ja jos ne olisi savikiekkoja ampuisin ne haulikolla tohjoksi.