Kirjoittaja Aihe: Ubuntun oletushakukone vaihtuu Yahooksi  (Luettu 10544 kertaa)

Matzi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 249
  • Linux Mint 14 Nadia
    • Profiili
Vs: Ubuntun oletushakukone vaihtuu Yahooksi
« Vastaus #40 : 27.03.10 - klo:12.14 »
Olen kokeillut eri hakukoneita, mutta kyllä se vaan google tahtoo aina jäädä käyttöön. Itse en enää lähde boikotoimaan mitään tuotetta sen johdosta, että se on monopoliasemassa, kunhan se vaan toimii parhaiten. Googlessa on tehty hyvää työtä, jolla on saatu ko. asema. Toivotaan, että muutkin hakukoneet tekevät jotain sellaista, millä saadaan enemmän käyttäjiä. Ehkä se on Yahoo, jota MS, toinen monopolifirma.....

t.matti

Crisa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 372
    • Profiili
Vs: Ubuntun oletushakukone vaihtuu Yahooksi
« Vastaus #41 : 27.03.10 - klo:12.23 »
Vaikka onkin vähän off-topic niin kyllä minä ainakin tunnustaudun Googlen ja Gmailin käyttäjäksi. Puhtaasti sen takia, että heidän tarjoamansa sähköpostipalvelu sattuu olemaan todella hyvä ja omasta mielestä myös käyttäjäystävällinen.

Minulla ei ole varaa alkaa maksaa sähköpostiosoitteen käytöstä ja jos joku nyt haluaa minulle sellaisen tarjota ilmaiseksi, niin kyllä otan sen tarjouksen vastaan, jos ei siellä mitään aivan älyttömiä sopimusehtoja ole. Palveluntarjoajien sähköposteissa on yleensä se vika, että ainakin Soneralla käyttöliittymä on tosi kökkö ja sitten kun vaihdat palveluntarjoajaa, niin samassa menevät myös sähköpostit, jos et ole niitä talteen ottanut. Tästä varmaan käykin ilmi, että en käytä yleensä mitään Thunderbirdiä tms.

Itse en myöskään säilytä sähköpostilaatikossa mitään elintärkeää. Tärkeät asiat hoidan puhelimella tai tapaamalla kyseisen ihmisen. ja ainakaan vielä ei ole s-postiini kolahtanut mitään valtionsalaisuuksia, joita minun pitäisi vaalia, joten voin vielä hetken aikaa olla ilman foliohattua.

Pjotor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Ohhoh!

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Ubuntun oletushakukone vaihtuu Yahooksi
« Vastaus #43 : 09.04.10 - klo:00.22 »
Eipä tuo paha rasti ollut vaihtaakaan. Pudotusvalikko auki ja google valinnaksi, kaksi klikkausta ja noin puoli sekuntia  :) Mutta eipähän tarvitse tuotakaan enää uudestaan tehdä, kun muita koneita asentelee.