Kirjoittaja Aihe:  (Luettu 1895 kertaa)

masmas

• Käyttäjä
    • Profiili
« : 29.12.09 - klo:21.21 »
« Viimeksi muokattu: 30.12.09 - klo:07.01 kirjoittanut masmas »

SuperOscar

• Käyttäjä
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Mitä tässä oikein yritetään?
« Vastaus #1 : 30.12.09 - klo:14.41 »
Kumma kyllä, minä en pysty saamaan aikaiseksi tyhjää viestiä vaikka yrittäisin, mutta joiltakuilta sekin näköjään onnistuu...

Eikö näitä voisi viedä testialueelle?
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Storck

• Vieras

SuperOscar

• Käyttäjä
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Mihin salakirjoitusmoodia tarvitaan?
« Vastaus #3 : 30.12.09 - klo:15.28 »
Mutta kenen nyt pitäisi tehdä asialle jotain, alkuperäisen lähettäjän vai kaikkien, jotka haluavat näitä viestejä lukea, vai ylläpidon? Onko tällä ”salakirjoitusmoodilla” (joksi sitä kutsuit tuossa säikeessä) jotain oikeaakin käyttöä? Miksei sitä yksinkertaisesti poisteta?
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Tha-Fox

• Käyttäjä
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Mihin salakirjoitusmoodia tarvitaan?
« Vastaus #4 : 30.12.09 - klo:15.49 »
Mutta kenen nyt pitäisi tehdä asialle jotain, alkuperäisen lähettäjän vai kaikkien, jotka haluavat näitä viestejä lukea, vai ylläpidon? Onko tällä ”salakirjoitusmoodilla” (joksi sitä kutsuit tuossa säikeessä) jotain oikeaakin käyttöä? Miksei sitä yksinkertaisesti poisteta?

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin niitä varten, joiden selain ei tue utf-8:aa?

salai

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Mihin salakirjoitusmoodia tarvitaan?
« Vastaus #5 : 31.12.09 - klo:00.42 »

Kysymys on ollut jo viikkoja siitä, että ylläpito ei ole halunnut/pystynyt tekemään asialle mitään. Edes ilmoittamaan mahdollisille harvemmin kirjoittelijoille etusivulla asiasta.

EDIT:
Ja jottei kellekään tulisi epäselväksi, minä puhuin "salakirjoitusmoodista"  piruillakseni tästä ongelmasta:
Kyseessä on varmaankin ns. salakirjoitusmoodi. Sen saa päälle profiilin asetuksista valitsemalla käytettäväksi kielipaketiksi alempi "Finnish". Se ylempi vaihtaa normaaliin tilaan. Kuten olen jo eilen toissa päivänä yrittänyt kaksi kertaa kertoa. Siellä ei siis ole mitään erillistä "Finnish-utf8" valintaa, ainakaan minulla
« Viimeksi muokattu: 31.12.09 - klo:01.01 kirjoittanut salai »