Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Missä vika? Prosessori käy korkeilla tehoilla yle.fi ja mtv3.fi uutisivuilla? 25-50-(60%)%,Norm.10-15% molemmin puolin.prossu Intel 3ghz.Flash:ko Kuormitaa?
Ainakin minun koneessa kaffeine-mozilla toimii paljon kevyemmin ja paremmin kuin esimerkiksi gecko-mediaplayer, joten kaffeine toimii paremmin flashien kanssa. Myös selaimissa on eroa - Firefox on melko raskas ja hidas jos sitä vertaa esimerkiksi Operaan, joten...
Lainaus käyttäjältä: oobetimer - 24.11.09 - klo:17.20Ainakin minun koneessa kaffeine-mozilla toimii paljon kevyemmin ja paremmin kuin esimerkiksi gecko-mediaplayer, joten kaffeine toimii paremmin flashien kanssa. Myös selaimissa on eroa - Firefox on melko raskas ja hidas jos sitä vertaa esimerkiksi Operaan, joten... Eikö niitä Flashejä toistella sillä Adoben toistimella noiden kaffeinen ja tuon gecko-mediaplayerin sijaan?
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 24.11.09 - klo:17.21Lainaus käyttäjältä: oobetimer - 24.11.09 - klo:17.20Ainakin minun koneessa kaffeine-mozilla toimii paljon kevyemmin ja paremmin kuin esimerkiksi gecko-mediaplayer, joten kaffeine toimii paremmin flashien kanssa. Myös selaimissa on eroa - Firefox on melko raskas ja hidas jos sitä vertaa esimerkiksi Operaan, joten... Eikö niitä Flashejä toistella sillä Adoben toistimella noiden kaffeinen ja tuon gecko-mediaplayerin sijaan?Ehkä Adoben flash ja kaffeine-mozilla ymmärtävät toisiaan paremmin?