Sanonpa ihan suoraan mitä ajattelen (vaihteeksi
):
Minä ihmettelen suuresti; Miksi minulla ei ole enää mitään hyvää sanottavaa Microsoftista? Johtunee Ubuntu GNU/Linuxin toimivuudesta... Ja Microsoftin tuotteiden jatkuvasta huonontumisesta.. Minun pieneen päähän ei mahdu; Mikä hemmetti siinä seiskassakin oli nyt lopulta niin hienoo?
Ihan oikeasti voisivat jotkin ihmiset alkaa miettimään miksi minä ja "muutamat" muut "hullut?" vihaavat Microsoftia. Siihen on syynsä.. Eikä se johdu mielenterveysongelmista. Kuunnelkaa hyvät ihmiset ihmisten puheita; Täysin normaalit ihmisetkin noituvat Windowsia ja Microsoftia..
On ylen kummallista että että vain harva sanoo "Windows on maailman parhain käyttöjärjestelmä." Vain harva sanoo niin oikeassa elämässä toisin on GNU/Linuxin...
Vakuutan että vaikka olen henkilönä suorastaan ylifanaattinen GNU/Linuxin kannattaja (Myönnän sen
...) Niin kirjoitin tämän tekstin ilman propagantaa.. Tai jos ei muuta niin ainakin oli hyvä yritys..
Tämä on vaikea aihe ja erittäin tulenarka aihe.. Olen sen huomannut..
Tämän haluan pitää erillisenä viestistä:______________________________
VAHVA Mielipide: Käyttöjärjestelmissä ei toimi suljettu lähdekoodi. Ihmiset haluavat pystyä vaikuttamaan järjestelmän toimintaan ja he haluavat olla varmoja järjestelmän luotettavuudesta. Avoin Lähdekoodi on se Ainut ja Oikea vaihtoehto.