Kirjoittaja Aihe: Tietokone-lehti: Linux-oikeustaistelut palasivat sittenkin  (Luettu 3238 kertaa)

PenguinNerd

• Vieras
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38629&tyyppi=1

Pitäisikö tästä olla huolissaan??  ???

Wanha uutinen, mutta tämä näyttäs syttyneen uudelleen...  >:(

(poistettu huono edit teksti)
edit: poistettu otsikon huutomerkit
« Viimeksi muokattu: 27.08.09 - klo:15.34 kirjoittanut PenguinNerd »

Karvameduusa

• Käyttäjä
    • Profiili
SCO taistelee hengestään eli ei mitään hätää.

Exitium

• Käyttäjä
    • Profiili
Lol?
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

tommis

• Käyttäjä
    • Profiili
Lol?
Ei lol tämä saatta hyvin hyvin epätodennäköisesti muuttaa tuntemamme linuxin suljetun lisenssin roskaksi.  :(

Storck

• Vieras
ASIALLISIA VIESTEJÄ KIITOS!!

Kestä kritiikkiä kun itse aloitat tuollaisella aiheella, mielestäni tuo on ihan asiallinen viesti.  8)

Storck

• Vieras
Ihan rennosti
« Vastaus #5 : 27.08.09 - klo:15.10 »
ASIALLISIA VIESTEJÄ KIITOS!!

Kestä kritiikkiä kun itse aloitat tuollaisella aiheella, mielestäni tuo on ihan asiallinen viesti.  8)
HMPH! Koin kuitenkin tämän aiheen tärkeäksi! Ja mielestäni tämä uutinen pitäisi kaikesta huolimatta noteerata. Onhan koko Linuxia vastaan nostettu jo kuopattu syyte uudestaan!  >:(

Sanonpa vaan tarkoituksena ei ollut edelleenkään lietsoa sitä fanitismia tai jotain muuta blaa blaata..

Yllätyin vain negatiivisesti ihmisten suhtautumista  :-[. Olisivat edes ottaneet kerrankin minut tosissaan... No minkäs teet.  >:( Kun ei osaa nykyään edes ihmisten kanssa puhua!  >:(

Tämä ei anna minulle kuvaa tästä yhteisöstä ystävällisenä vaan vihamielinen ja ylikriittisinä ei millään pahalla, mutta siltä tuntuu.  >:(

Tulen kiehumaan raivosta koko päivän!!  >:( Ellei minua saa joku rauhoittumaan! Miten muut pärjävät täällä niin hyvin ja minua syrjitään erilaisuuteni takia! Täällä netissäkin  >:(!

Kohta A: voitko millään vähentää miljoonia hymiöitä?? 
Kohta B: jospa hehkutat liikaa SINULLE tärkeitä asioita joista muut ei vain jaksa kiinnostua
Kohta C: jos on sellainen olo että sinua syrjitään SINUN erilaisuuden vuoksi niin - kumpaa on helpompi muuttaa, tänne rekisteröityjä 13022 henkilöä vaiko sinun katsottava peiliin ja mietittävä? (sillä oletuksella että olet ainoa "erilainen")

Ihmiset on erilaisia ja hyvä niin.

En minäkään pidä siitä että iso osa autoilijoista ei noudata liikennesääntöjä - en silti pysäyttele ja neuvo heitä. Virkavalta hoitakoon...

edit. otsikkoa muutettu kun pingviininörtti poisti välistä viestinsä jonka otsikkoa oli muuttanut!!!
« Viimeksi muokattu: 27.08.09 - klo:15.13 kirjoittanut Storck »

gdm

• Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
SCO Linux-oikeustaistelut jatkuvat
« Vastaus #6 : 27.08.09 - klo:15.19 »
edit. otsikkoa muutettu kun pingviininörtti poisti välistä viestinsä jonka otsikkoa oli muuttanut!!!

Minä poistin sen, sen jälkeen kun se oli OP:n toimesta sensuroitu.

Tämä aihe loppuu tähän! Jos jollakulla on sanottavaa SCO:n tapauksesta niin siitä jatkakoon, loput asiaankuulumattomat kommentit menee poistoon.
« Viimeksi muokattu: 27.08.09 - klo:15.21 kirjoittanut gdm »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

tuke81

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Tietokone-lehti: Linux-oikeustaistelut palasivat sittenkin
« Vastaus #7 : 27.08.09 - klo:16.13 »
Heh SCO ex caldera, joka oli aikoinaan yksi suurimmista kaupallisista linux-distroista(caldera-openlinux 1997-2003). Tekivät koodia kerneliin ja toki kun kerneliin sitä saivat menemään pakkohan se on julkaista GPL:nä. Jälkeenpäin sitten rupevat inisemään lisenssi oikeuksista, huonostihan siinä käy, kun vastassa on sellainen pikku pulju kuin IBM. Mutta eikös SCO ole jo konkurssi valvonnassa, josta sen hallinta on otettu yhtiöltä itseltään pois(Novelille velkoja edellisistä lakijupakoista se 3M$).
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...