ASIALLISIA VIESTEJÄ KIITOS!!
Kestä kritiikkiä kun itse aloitat tuollaisella aiheella, mielestäni tuo on ihan asiallinen viesti.
HMPH! Koin kuitenkin tämän aiheen tärkeäksi! Ja mielestäni tämä uutinen pitäisi kaikesta huolimatta noteerata. Onhan koko Linuxia vastaan nostettu jo kuopattu syyte uudestaan!
Sanonpa vaan tarkoituksena ei ollut edelleenkään lietsoa sitä fanitismia tai jotain muuta blaa blaata..
Yllätyin vain negatiivisesti ihmisten suhtautumista . Olisivat edes ottaneet kerrankin minut tosissaan... No minkäs teet. Kun ei osaa nykyään edes ihmisten kanssa puhua!
Tämä ei anna minulle kuvaa tästä yhteisöstä ystävällisenä vaan vihamielinen ja ylikriittisinä ei millään pahalla, mutta siltä tuntuu.
Tulen kiehumaan raivosta koko päivän!! Ellei minua saa joku rauhoittumaan! Miten muut pärjävät täällä niin hyvin ja minua syrjitään erilaisuuteni takia! Täällä netissäkin !
Kohta A: voitko millään vähentää miljoonia hymiöitä??
Kohta B: jospa hehkutat liikaa SINULLE tärkeitä asioita joista muut ei vain jaksa kiinnostua
Kohta C: jos on sellainen olo että sinua syrjitään SINUN erilaisuuden vuoksi niin - kumpaa on helpompi muuttaa, tänne rekisteröityjä 13022 henkilöä vaiko sinun katsottava peiliin ja mietittävä? (sillä oletuksella että olet ainoa "erilainen")
Ihmiset on erilaisia ja hyvä niin.
En minäkään pidä siitä että iso osa autoilijoista ei noudata liikennesääntöjä - en silti pysäyttele ja neuvo heitä. Virkavalta hoitakoon...
edit. otsikkoa muutettu kun pingviininörtti poisti välistä viestinsä jonka otsikkoa oli muuttanut!!!