Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Mitäs olet siis asentanut tai säätänyt?
sudo apt-get removemozilla-mplayer totem-xine
Koodia: [Valitse]sudo apt-get removemozilla-mplayer totem-xine
sudo apt-get install totem-plugins totem-common totem-mozilla totem-gstreamer mozilla-plugin-vlc ubuntu-restricted extras.
Kokeileppas asentaa tämä rimpsu, itse sain toimimaan näilläKoodia: [Valitse]sudo apt-get install totem-plugins totem-common totem-mozilla totem-gstreamer mozilla-plugin-vlc ubuntu-restricted extras.Jaa, osa noista simulla taisikin olla asennettuna mutta asenna nuo muut.
Lainaus käyttäjältä: Isis - 21.08.09 - klo:16.31Kokeileppas asentaa tämä rimpsu, itse sain toimimaan näilläsudo apt-get install totem-plugins totem-common totem-mozilla totem-gstreamer mozilla-plugin-vlc ubuntu-restricted extrasJaa, osa noista simulla taisikin olla asennettuna mutta asenna nuo muut.Ääh... kaikesta sanoo, että on jo asennettu... Ei tapahdu mitään, jos Elävässä arkistossa jotain yritän katsoa: tulee musta ruutu ja jos ruutua klikkaa tulee teksti "waiting for video".
Kokeileppas asentaa tämä rimpsu, itse sain toimimaan näilläsudo apt-get install totem-plugins totem-common totem-mozilla totem-gstreamer mozilla-plugin-vlc ubuntu-restricted extrasJaa, osa noista simulla taisikin olla asennettuna mutta asenna nuo muut.
Lainaus käyttäjältä: Norman - 21.08.09 - klo:18.56Lainaus käyttäjältä: Isis - 21.08.09 - klo:16.31Kokeileppas asentaa tämä rimpsu, itse sain toimimaan näilläsudo apt-get install totem-plugins totem-common totem-mozilla totem-gstreamer mozilla-plugin-vlc ubuntu-restricted extrasJaa, osa noista simulla taisikin olla asennettuna mutta asenna nuo muut.Ääh... kaikesta sanoo, että on jo asennettu... Ei tapahdu mitään, jos Elävässä arkistossa jotain yritän katsoa: tulee musta ruutu ja jos ruutua klikkaa tulee teksti "waiting for video". Mistä näitä typeriä ohjeita satelee? Jokaisen pitäisi tässä vaiheessa jo tietää, ettei mozilla-plugin-vlc osaa toistaa Ylen elävää arkistoa. Ainoa, mitä se osaa, on MTV3 (ja Subin) Katsomo, muualla se antaa juuri tuon ilmoituksen.
Aikoinaan painin areenan kanssa ja rupesi pelittämään kun oli asennettuna Adoben flash pluginit sekä mozilla-plugin-gnash paketti.
Testasin nyt elävää arkistoa ja toimi heti, joten kannattaa ainakin kokeilla em. siltä varalta että kaipailisi samoja paketteja. Jos kokeilet noilla niin ota Mediaplayer connectivity pois käytöstä.