Kirjoittaja Aihe: Foorumin teema rikki  (Luettu 5405 kertaa)

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Foorumin teema rikki
« : 04.08.09 - klo:12.28 »
Tässä on tuo 'inline edit' rikki. Eli kun ikonia klikkaa omassa viestissä, viestin pitäisi muuttua editoitavaksi ilman että sivu latautuu uudelleen. Nyt siitä klikkaamalla ei tapahdu mitään.

Demo toimivassa teemassa:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=1
Klikkaa k.o ikonia oman viestisi kohdalla.

muoks: paluu Ubuntuteemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4
« Viimeksi muokattu: 04.08.09 - klo:12.36 kirjoittanut Owdy »

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3993
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #1 : 04.08.09 - klo:12.32 »
Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön.
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 13.2-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #2 : 04.08.09 - klo:12.33 »
Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön.
Se resetoituu selain buuttaamalla. Asetus ei ole pysyvä. Tai tosta paluu Ubuntu teemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4

muoks: kannattasko myös poistaa/korjata nuo rikkinäiset teemat, ks liite. (juu on se IE6, mä oon töis :D )

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 04.08.09 - klo:12.39 kirjoittanut Owdy »

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #3 : 04.08.09 - klo:12.39 »
ehkä olisi kohteliasta laittaa itse tuohon viestiin selvästi, että se menee ja sekoittaa sun teeman ????
kunnioita toisia niin toisetkin kunnioittaa sinua.
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #4 : 04.08.09 - klo:12.44 »
ehkä olisi kohteliasta laittaa itse tuohon viestiin selvästi, että se menee ja sekoittaa sun teeman ????
kunnioita toisia niin toisetkin kunnioittaa sinua.
Voi hyvänen aika sentään, Praise The Lord. Toistan: asetus ei ole pysyvä. Se on demo mikä poistuu kun sulkee selaimen. Ja lisäsin jo paluulinkinkin ekaan viestiin. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Tarkoituksenani oli esittää bugiraportti demon kera

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #5 : 04.08.09 - klo:12.47 »
ehkä olisi kohteliasta laittaa itse tuohon viestiin selvästi, että se menee ja sekoittaa sun teeman ????
kunnioita toisia niin toisetkin kunnioittaa sinua.
Voi hyvänen aika sentään, Praise The Lord. Toistan: asetus ei ole pysyvä. Se on demo mikä poistuu kun sulkee selaimen. Ja lisäsin jo paluulinkinkin ekaan viestiin. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Tarkoituksenani oli esittää bugiraportti demon kera

turhaa työtä vain sellaisille joilla oma mieluinen teema toimii ja menee uteliaana klikkaileen linkkejä

ps. itse jätin klikkaamatta, kiitos SuperOscarin
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #6 : 04.08.09 - klo:12.49 »
turhaa työtä vain sellaisille joilla oma mieluinen teema toimii ja menee uteliaana klikkaileen linkkejä
Kyse on tämän yhteisön oletusteemasta jota 99,9% käyttäjistä käyttää. Pahoittelen että ilmoitin toimintavirheestä teemassa ja aiheutin sinulle tarpeetonta mielipahaa.

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #7 : 05.08.09 - klo:20.11 »
Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön.
Se resetoituu selain buuttaamalla. Asetus ei ole pysyvä. Tai tosta paluu Ubuntu teemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4

Ei tullut mitään pysyvää vahinkoa. Käynnistin selaimen uudelleen ja sama tylsä teema edelleen käytössä.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #8 : 05.08.09 - klo:20.13 »
Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön.
Se resetoituu selain buuttaamalla. Asetus ei ole pysyvä. Tai tosta paluu Ubuntu teemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4

Ei tullut mitään pysyvää vahinkoa. Käynnistin selaimen uudelleen ja sama tylsä teema edelleen käytössä.
Näin juuri, kyse on foorumin omasta toiminnosta eikä mistään troijalaisesta  ;D

Jaer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #9 : 09.08.09 - klo:23.32 »
Siisti!

Montako teemaa?

Testasin löysin ainakin 5 kpl

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Linkin loppu osa:
/index.php?theme=1
/index.php?theme=2
/index.php?theme=3
/index.php?theme=4
/index.php?theme=5
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''



Rauta seiska: Intel Core i7 @ 920 & Nvidia
Ubuntu, Mint, Debian, Ultimate Edition
Androidina HTC Desire HD

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3993
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Foorumin teema rikki
« Vastaus #10 : 10.08.09 - klo:01.11 »
Siisti!

Montako teemaa?

Eikö nuo nyt löytäisi helpommin sieltä, mistä teemaa voi vaihtaa? (Nakuta ylhäältä käyttäjätunnuksesi vierestä Profiili, sitten Keskustelualueen asetukset > Nykyinen teema > muuta.)
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 13.2-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11