Kirjoittaja Aihe: YLE:n podcastit  (Luettu 2634 kertaa)

Vostok

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 93
    • Profiili
YLE:n podcastit
« : 12.06.09 - klo:22.50 »
Ehtoota !

YLE on viritellyt omia palveluitaan uuteen uskoon ja siitäpä miulle tuli ongelma.  Aikaisemmin kun palveluntarjoajan sivulta kopioi halutun ohjelman (esim Aristoteleen kantapää) linkin ja laittoi sen Rytmilaatikon kohtaan "uusi Podcast-virta" niin johan alkoi haluttua tavaraa tulla sisään.

Muutoksen jälkeen (siis YLE:n) olen toki onnistunut kuuntelmaan lemppariohjelmiani, mutta en vielä ole keksinyt sitä miten saisin nuo tilattu niin että ne päivittyisivät Rytmilaatikkoon automaattisesti. 
YLE:n palvelussa on tuo tilausmahdollisuus, mutta kun miun ei ole pariin vuoteen tarvinnut tehdä mitään muutoksia tähän omaan koneeseeni niin nyt onkin peukku suussa.  Tuo YLE:n systeemi kysyy tietoa siitä mihin ohjelmaan tilaus välitetään, mutta mie en löytänyt Rytmilaatikon sijaintia omalta kovalevyltä.

Voisiko joku ystävällinen sielu kirjoittaa kansantajuiset ohjeet siitä miten temppu tehdään?

PS: Aristoteleen kantapää rules ok !
Ubuntu?.... joo, se on ehdottoman ХОРОШИЙ!

beh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: YLE:n podcastit
« Vastaus #1 : 13.06.09 - klo:12.43 »
Kopioi vain linkin "Tilaa podcast" osoite ja liitä se Rytmilaatikkoon. Siis täältä: http://areena.yle.fi/ohjelma/Aristoteleen+kantapää
Firefox ei osannut itse tuota ainakaan Amarokiin lisätä, joten Rytmilaatikkokin voi tuottaa sen suhteen ongelmia.

Vostok

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: YLE:n podcastit
« Vastaus #2 : 16.06.09 - klo:12.06 »
Kopioi vain linkin "Tilaa podcast" osoite ja liitä se Rytmilaatikkoon. Siis täältä: http://areena.yle.fi/ohjelma/Aristoteleen+kantapää
Firefox ei osannut itse tuota ainakaan Amarokiin lisätä, joten Rytmilaatikkokin voi tuottaa sen suhteen ongelmia.

Kiitos vinkistä, kokeilen heti kun YLE saa Areenan siihen kuntoon että kaikki palvelut toimivat.
Ubuntu?.... joo, se on ehdottoman ХОРОШИЙ!

pikkuveli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: YLE:n podcastit
« Vastaus #3 : 08.12.09 - klo:22.04 »
Hei, samantapainen ongelma, mutta luulen, että kysymys ei ole vain ylen podcasteista. Homma toimi aikaisemmin ihan ok, mutta kesän jälkeen en ole saanut uusia podcast-virtoja toimimaan. Edelleen toimii Tuomas Enbuske, jota en ole muuttanut. Parhaimmillaan saan virran luotua ja jaksot ilmestyvät Rytmilaatikon podcast-hakemistoon, mutta niiden haku epäonnistuu. Useimmiten uuden podcast-virran urlin syöttämisen jälkeen ei vain tapahdu mitään.

Onko tässä tapahtunut joku ohjelmistopäivitys omalla koneellani, mikä sotkee tätä hommaa? Käytössä Ubuntu 8.04 (hardy).