Kirjoittaja Aihe: .rec -tiedostojen konvertointi  (Luettu 2130 kertaa)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
.rec -tiedostojen konvertointi
« : 07.12.09 - klo:21.43 »
Hei

Olisiko kenelläkään antaa vihjettä miten konvertoida .rec -tiedostot muulla kuin ProjecX:llä? Muistaakseni olen joskus käyttänyt ffmpegiä, mutta en kyllä muista enää miten se tehdään.
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: .rec -tiedostojen konvertointi
« Vastaus #1 : 07.12.09 - klo:22.02 »
Siis dvb-tiedostoille on hyvä demukseri ProjectX. Lisäksi voidaan käyttää DVBCUT-ohjelmaa, joka tekee siis valmiiksi muksatun mpeg-tiedoston, mutta ei ymmärrä dvb-tekstejä/tekstiTV:tä.
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: .rec -tiedostojen konvertointi
« Vastaus #2 : 07.12.09 - klo:22.38 »
Siis dvb-tiedostoille on hyvä demukseri ProjectX. Lisäksi voidaan käyttää DVBCUT-ohjelmaa, joka tekee siis valmiiksi muksatun mpeg-tiedoston, mutta ei ymmärrä dvb-tekstejä/tekstiTV:tä.

Minä kun olen ymmärtänyt ettei ProjextX tee Ỳleisradion tekstejä, mutta olenko väärässä?
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16252
    • Profiili
Vs: .rec -tiedostojen konvertointi
« Vastaus #3 : 07.12.09 - klo:23.07 »
Minä kun olen ymmärtänyt ettei ProjextX tee Ỳleisradion tekstejä, mutta olenko väärässä?

Mitä tarkoitat tekemisellä? ProjectX on juurikin ainoita työkaluja, joka ymmärtää ja demuksaa sekä DVB- että tekstitv-tekstitykset oikein. Myös videon leikkaus onnistuu tarvittaessa graafisen käyttöliittymän kautta (GOP:n tarkkuudella).

DVB-tekstit kannattaa ottaa ulos VobSub-muodossa, jos haluat saada aikaan jotain tavallisilla mediasoittimilla toistettavaa. DVD-levyjen tekeminen on sitten asia erikseen ja sitä varten on muunnostyökaluja, jotka syövät esimerkiksi SUP-tekstitystä.
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo:23.09 kirjoittanut nm »