Kirjoittaja Aihe: Foorumin serveri tahmaa usein  (Luettu 10219 kertaa)

PenguinNerd

  • Vieras
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #20 : 30.06.09 - klo:08.36 »
Minun kokemukseni foorumin serveri on alkanut viime aikoaina luvattoman usein takkuamaan. Välillä toimii kunnolla ja välillä sivujen lataus lasketaan minuuteissa. Onko muilla samanalaisia havaintoja ?

T:Jallu59
Toden totta olen olen huomannut. Taitaa olla tämä foorumin melkoosen suosittu!  ;) Et sillee.

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #21 : 30.06.09 - klo:14.38 »
Minun kokemukseni foorumin serveri on alkanut viime aikoaina luvattoman usein takkuamaan. Välillä toimii kunnolla ja välillä sivujen lataus lasketaan minuuteissa. Onko muilla samanalaisia havaintoja ?

T:Jallu59
Toden totta olen olen huomannut. Taitaa olla tämä foorumin melkoosen suosittu!  ;) Et sillee.
Mulla on kyllä taas viime viikot ollut aivan asiallista toimintaa. Ihmetellään  ;)

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

PenguinNerd

  • Vieras
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #22 : 30.06.09 - klo:15.09 »
Minun kokemukseni foorumin serveri on alkanut viime aikoaina luvattoman usein takkuamaan. Välillä toimii kunnolla ja välillä sivujen lataus lasketaan minuuteissa. Onko muilla samanalaisia havaintoja ?

T:Jallu59
Toden totta olen olen huomannut. Taitaa olla tämä foorumin melkoosen suosittu!  ;) Et sillee.
Mulla on kyllä taas viime viikot ollut aivan asiallista toimintaa. Ihmetellään  ;)

T:Jallu59
Hei mitäs tuo meinaa? Tiedän kyllä että viestini ovat olleet vähän epäsopivia, mutta ei tarvitse vihjailla, kiitos!!   :'(  :'( Toistan taas saman litanjan en halua lopettaa Ubuntun käyttöä joidenkin typerien riitojen takia. Mutta onko teidän pakko olla ilkeitä!!  >:( Haloo? Onko siinä järkeä!

Olkaa hyviä ja vakuuttakaa minut foorumin ja koko yhteisön hyvästä ilmapiiristä jos sellaista edes on!  :'(  :'( Tälläinen ei ole kivaa  :'(  :'(
« Viimeksi muokattu: 30.06.09 - klo:15.24 kirjoittanut PenguinNerd »

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #23 : 30.06.09 - klo:15.58 »
Toden totta olen olen huomannut. Taitaa olla tämä foorumin melkoosen suosittu!  ;) Et sillee.
......
Hei mitäs tuo meinaa? Tiedän kyllä että viestini ovat olleet vähän epäsopivia, mutta ei tarvitse vihjailla, kiitos!!   :'(  :'( Toistan taas saman litanjan en halua lopettaa Ubuntun käyttöä joidenkin typerien riitojen takia. Mutta onko teidän pakko olla ilkeitä!!  >:( Haloo? Onko siinä järkeä!

Olkaa hyviä ja vakuuttakaa minut foorumin ja koko yhteisön hyvästä ilmapiiristä jos sellaista edes on!  :'(  :'( Tälläinen ei ole kivaa  :'(  :'(
Tässä ketjussa ei ole kyse viestien sisällöstä, vaan foorumin palvelimen vasteajoista. ;)
Ilmapiiri lienee jo raikastettu  :D Tunkkaisuutta levittänyt nic on pantu vähän tuulettumaan kuukaudeksi.

T:Jallu59
« Viimeksi muokattu: 30.06.09 - klo:16.00 kirjoittanut Jallu59 »
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #24 : 30.06.09 - klo:15.59 »
Minun kokemukseni foorumin serveri on alkanut viime aikoaina luvattoman usein takkuamaan. Välillä toimii kunnolla ja välillä sivujen lataus lasketaan minuuteissa. Onko muilla samanalaisia havaintoja ?

T:Jallu59
Toden totta olen olen huomannut. Taitaa olla tämä foorumin melkoosen suosittu!  ;) Et sillee.
Mulla on kyllä taas viime viikot ollut aivan asiallista toimintaa. Ihmetellään  ;)

T:Jallu59
Hei mitäs tuo meinaa? Tiedän kyllä että viestini ovat olleet vähän epäsopivia, mutta ei tarvitse vihjailla, kiitos!!   :'(  :'( Toistan taas saman litanjan en halua lopettaa Ubuntun käyttöä joidenkin typerien riitojen takia. Mutta onko teidän pakko olla ilkeitä!!  >:( Haloo? Onko siinä järkeä!

Olkaa hyviä ja vakuuttakaa minut foorumin ja koko yhteisön hyvästä ilmapiiristä jos sellaista edes on!  :'(  :'( Tälläinen ei ole kivaa  :'(  :'(
:D

Taisi tarkoittaa tätä:
Minun kokemukseni foorumin serveri on alkanut viime aikoaina luvattoman usein takkuamaan. Välillä toimii kunnolla ja välillä sivujen lataus lasketaan minuuteissa. Onko muilla samanalaisia havaintoja ?

T:Jallu59

Eli siis Jallulla on nyt toiminut tämä foorumi hyvin. :D

Jallu oli itse nopeampi, mutta postasin jo joten ihan sama...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Lasse.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1668
  • Techjunkie.
    • Profiili
    • Liquid Flower Games
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #25 : 30.06.09 - klo:16.33 »
Hei mitäs tuo meinaa? Tiedän kyllä että viestini ovat olleet vähän epäsopivia, mutta ei tarvitse vihjailla, kiitos!!   :'(  :'( Toistan taas saman litanjan en halua lopettaa Ubuntun käyttöä joidenkin typerien riitojen takia. Mutta onko teidän pakko olla ilkeitä!!  >:( Haloo? Onko siinä järkeä!

Olkaa hyviä ja vakuuttakaa minut foorumin ja koko yhteisön hyvästä ilmapiiristä jos sellaista edes on!  :'(  :'( Tälläinen ei ole kivaa  :'(  :'(
Ihme draaman luomista. Kukaan ei liene ilkeä, eikä sinunkaan Ubuntun käyttösi luulisi riippuvan siitä, vaikka joku foorumilla nyt sattuisikin olemaan ilkeä, vaikka tässä tapauksessa se ei ollut kyseessä. Ei internetiä pidä ottaa niin vakavasti, herran jumala. ::) Hymyä huuleen ja ottaa rennosti niin hyvin menee.  :)
Kone 1: Intel Core i5 2500K, 8GB DDR3, nVidia GTX 560 Ti 1GB, 2x1TB & 1x 250GB HDD, Windows 7 & Arch
Kone 2: Lenovo Ideapad Z370 (i5-2410M, 4GB RAM & GeForce 410M) Chakra
Google LG Nexus 4 (ParanoidAndroid)
Linuxia noin vuodesta 2004.

PenguinNerd

  • Vieras
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #26 : 30.06.09 - klo:18.30 »
Hei mitäs tuo meinaa? Tiedän kyllä että viestini ovat olleet vähän epäsopivia, mutta ei tarvitse vihjailla, kiitos!!   :'(  :'( Toistan taas saman litanjan en halua lopettaa Ubuntun käyttöä joidenkin typerien riitojen takia. Mutta onko teidän pakko olla ilkeitä!!  >:( Haloo? Onko siinä järkeä!

Olkaa hyviä ja vakuuttakaa minut foorumin ja koko yhteisön hyvästä ilmapiiristä jos sellaista edes on!  :'(  :'( Tälläinen ei ole kivaa  :'(  :'(
Ihme draaman luomista. Kukaan ei liene ilkeä, eikä sinunkaan Ubuntun käyttösi luulisi riippuvan siitä, vaikka joku foorumilla nyt sattuisikin olemaan ilkeä, vaikka tässä tapauksessa se ei ollut kyseessä. Ei internetiä pidä ottaa niin vakavasti, herran jumala. ::) Hymyä huuleen ja ottaa rennosti niin hyvin menee.  :)

Nyt kun pienen ilta unen jälkeen miettii:  Mikä ihme minuun taas meni  :D! (Sama tapahtui eilen. No minut revitään mökille huomenna ja siellä tulee nukuttua.  ;D)

Unen puute on kyllä nuorelle paha ongelma.
« Viimeksi muokattu: 30.06.09 - klo:18.56 kirjoittanut PenguinNerd »

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #27 : 30.06.09 - klo:19.10 »
Nyt kun pienen ilta unen jälkeen miettii:  Mikä ihme minuun taas meni  :D! (Sama tapahtui eilen. No minut revitään mökille huomenna ja siellä tulee nukuttua.  ;D)

Unen puute on kyllä nuorelle paha ongelma.

OffTopic:
Ja meille vanhemmille on unen puute vielä katastrofaalisempaa.
 Siiis nuoret, tehkää lapsenne ajoissa. Kolmekymppisenä vielä jaksaa valcoa yöt, mutta nelikymppisenä tulee noutaja alle vuoden valvomisella.

T: Jallu59
Kuusi vuotta yöt putkeen lasten kanssa valvonut

P.S. Yleisohje kierrosten laskelmiseen ajoissa joka ilta kaikenikäisille. Ei kahvia tms. piristeitä iltakuuden jälkeen ja kiihdyttävä viihde (tietokonepelit, toimintasarjat,nettikommunikointi yms) seis tunti (lapsilla kaksi) ennen aiottua nukkumaanmenoaikaa.
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #28 : 01.07.09 - klo:14.39 »
OffTopic:
Ja meille vanhemmille on unen puute vielä katastrofaalisempaa.
 Siiis nuoret, tehkää lapsenne ajoissa. Kolmekymppisenä vielä jaksaa valcoa yöt, mutta nelikymppisenä tulee noutaja alle vuoden valvomisella.

T: Jallu59
Kuusi vuotta yöt putkeen lasten kanssa valvonut

Täyttä puppua! Tein omani hieman yli kaksikymppisenä ja silmät seisoo päässä tälläkin hetkellä valvomisen takia. Olis pitäny vissiin ootella kolmeenkymppiin, jolloin jaksaa valvoa :D

jussike

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Foorumin serveri tahmaa usein
« Vastaus #29 : 01.07.09 - klo:20.14 »
Pönttö hyytyy kaksvitosena reilun kuukauden valvomisella melkoisen tehokkaasti. Toivottavasti ei koskaan enää.