Valitan myöhäistä vastausta, palasin juuri kertaamasta
Tällä hetkellä ei ole suuria edistysaskelia, itselläni ei ainkaan ole tiedossa mitään muita kuin noita selaimessa pyöriviä jotka vaativat
www- ja tietokantapalvelimen asentamisen.
Enempää en kehtaa tässä vaiheessa edes sanoa, kyllä se vielä valmistuu^
Näin pienyrittäjänä, olen yrittänyt lueskella tätä, jos vaikka voisi työkoneeseenkin laittaa Linuxin? Laskutusohjelma on yksi ja pahin kompastuskivi. Käytän Passelin halvinta ja kuten tuossa aiemmin joku totesi, että on pakkomyyntiä laajempaan versioon. Minulle ja varmasti useammallekin riittää yhdelle koneelle asennettava ns ikkunaohjelma, johon saa asiakaskortiston, myynti/ työ kortiston, automaattisen viitenumeroinnin ja mielellään myös viivakoodin. Alvi prosentin voi määritellä itse ja sen voi vaihtaa esm työ suoritusten/ myynti kappaleiden välissäkin. Eli samassa laskussa voi olla useampaakin alv.ta . Logo on tietysti kiva. Perussettiin tulee siis yrittäjän tiedot, tyhjä tuote/ työ kortisto, Asiakaskortisto, sekä paikka jossa on laskua koskeva ilmoitusalue, mihin voi kirjoittaa lisäykset. Kone laskee alvit ja loppusummat, sekä antaa paikan joko yksittäiselle alennusprosentille, tai loppusummasta alennusprosentti.