Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Nyt tapahtui kummia. Jostain syystä ikkunoiden, valikoiden sekä ylä ja alapalkin ympärille ilmestyi mustat reunat? Ja tuntuu että kone toimii muutenkin hitaasti. Mikähän on vialla?
http://cdimage.ubuntu.com/daily-live/current/Jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin eipä se tuosta enää paljon taida muuttua.
Jaha, tämä Karmic on sitten jo nähty.Täytyy ruveta sitte testaamaan seuraavaa versiota, Larry Laffer vai mikäseoli?
Tarvitseeko 9.10 rc:tä päivittää muulla tavoin, kuin mitä järjestelmä itse tarjoaa? Ei taida tarvita enää mitään "sudo aptitude upgrade" -tyyppisiä komentoja...?
Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 29.10.09 - klo:14.55Tarvitseeko 9.10 rc:tä päivittää muulla tavoin, kuin mitä järjestelmä itse tarjoaa? Ei taida tarvita enää mitään "sudo aptitude upgrade" -tyyppisiä komentoja...? Mulla on sellainen käsitys että se päivittyy itsekseen vakaaksi, kun antaa vaan päivitysten tulla.
Millonkas tämä tulee ulos?Ei malta odottaa.
Ensikokemukset koalasta- Päävalikossa ei näy kaikki ikonit. Bugiko?