Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Tutki ,Järjestelmä --> Ylläpito --> Järjestelmän valvonta --> Prosessit. Siinä pitäisi näkyä käynnissä olevat prosessit.Terveisin kalarm.
Sammuta kaikesta huolimatta
Lainaus käyttäjältä: kalarm - 05.04.09 - klo:06.35Tutki ,Järjestelmä --> Ylläpito --> Järjestelmän valvonta --> Prosessit. Siinä pitäisi näkyä käynnissä olevat prosessit.Terveisin kalarm.Kyllä tuolta on tullu katteltua, mutta 0 ne kaikki prosessit näyttää, siis mikkä 0 pitää näyttääkin, eikä muutenkaan mistään löydy, että joku olis käynnissä? Suorittimen käyttökin on minimissään..... Joku vaan jaksaa kiusata...
Lainaus käyttäjältä: Suutari - 05.04.09 - klo:10.51Lainaus käyttäjältä: kalarm - 05.04.09 - klo:06.35Tutki ,Järjestelmä --> Ylläpito --> Järjestelmän valvonta --> Prosessit. Siinä pitäisi näkyä käynnissä olevat prosessit.Terveisin kalarm.Kyllä tuolta on tullu katteltua, mutta 0 ne kaikki prosessit näyttää, siis mikkä 0 pitää näyttääkin, eikä muutenkaan mistään löydy, että joku olis käynnissä? Suorittimen käyttökin on minimissään..... Joku vaan jaksaa kiusata...Laitoithan, että näyttää kaikki prosessit. Ettei näytä vain käyttäjän prosesseja.
sudo halt
sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade && sudo apt-get dist-upgrade
Koeile päätteessä sammuuko nopeammin?Koodia: [Valitse]sudo halt Onko kaikki päivitykset otettu?Koodia: [Valitse]sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade && sudo apt-get dist-upgrade
Villi veikkaus, olisko ATI Catalyst? Mulla herjaili joskus.
Lainaus käyttäjältä: orat71 - 07.04.09 - klo:08.45Villi veikkaus, olisko ATI Catalyst? Mulla herjaili joskus.Mulla on ainakin tuo asennettuna, joten sinänsä saattais ollakin.