Kajarit ständille, kunnon äänentoisto ja luennointia siitä, mitä Linux on!
Tuli mieleen ostajan näkökulmasta toimintaohjesarja: "tutustu-kokeile-osta", jota voidaan soveltaa myös markkinointikäyttöön:
1. Ensin kerätään tavalla tai toisella porukkaa ständille, mahdollisesti myös striimataan kyseinen kokoontuminen (mahdollisesti jokunen webcam jostain, niitähän on jokaisen nurkissa, joten ei lienisi ongelma), koska istumapaikkoja yleisölle lienee ständillä niukasti.
2. Esitellään tuote (Linux) tarkasti, mutta ytimekkäästi yleisölle selkeällä suomen kielellä hyödyntäen mahdollisesti käytettävissä olevaa laitteistoa suullisen esityksen ohessa (joku puhui jotain isoista näytöistä).
3. Tarjotaan mahdollisuutta testata Linuxia omalla koneella ennen asennusta, kaivetaan pöydän alta pari muistitikkua muutamalle vapaaehtoiseksi ilmoittautuneelle. Kaikkien halukkaiden koneilla käydään esittelemässä Linuxia. Muutama tikku ja muutama henkilö juuri siltä varalta, että kiinnostuneita saattaa olla enemmänkin.
4. Asennetaan Linux, jos henkilö sen koneelleen haluaa.