Arvoisa foorumi
Olen aloitteleva Ubuntu käyttäjä ja olen törmännyt seuraavaan kysymykseen. Jos olen ihan omin kätösin onnistunut kääntämään jotain (xine-lib tässä tapauksessa) ja nyt haivaitsen että pitää tehdä jotain toisin ja haluan poistaa käännökseni kokonaan - mitä teen?
Siis kysymys on lähinä se näyttäytyykö se xine-lib pakettienhallinnalle kuin mikä tahansa muukin paketti ja normaalit apt-get remove jutut purevat siihen vai aiheuttaako itse kääntäminen jotain sellaista ettei apt-get pure ja pitäisi osata tehdä jotain muuta.
Suurena kuviona tässä kummittelee vdr ja sen virittely henkiin. Virheilmoitusten ja foorumeiden perusteella on xine-libissä, jonka olen itse käännellyt ja lopputuloksena minulla taitaa olla useampi xine-lib koneessa. Haluaisin siis poistaa kaiken vähänkin xine-libiin viitaavan totaalisesti pois ja korvata ne hanno.de:n tarjoamilla valmiilla paketeilla, joilla vdr pitäisi hyrähtää lähes heittämällä käyntiin. Tai itse asiassa vdr hyrähtääkin jo ihan hyvin, mutta kuvaa ei tule koska xine puoli kaatuu.
timo