Tervehdys vielä kerran kaikille.
Olen käyttänyt Ubuntua nyt parin kuukauden ajan ja olen tullut seuraavaan päätökseen Ubuntun kanssa.
Ubuntu ei ole minun käyttöjärjestelmäni.
Ensinnäkin laitteistoni ei sovi ollenkaan Ubuntulle, koska mikään ei Ubuntussa toimi. Äänet ei pelaa, kuva on epäselvä ja suttuinen, näppäimistö ei toimi ollenkaan ja nettikään ei toimi.
Asensin ensin wubilla ja sitten alustin koko kovalevyn ja laitoin pelkän Ubuntun vaan niin samat ongelmat jatkuivat edelleen. No hankin sitten toisen asennuslevyn ja kokeilin sitä, ei auttanut sekään ongelmiin. Yritin vaikka mitä, mutta ei Ubuntulla pystynyt mitään tekemään.
Ei voinu kirjoittaa tekstiä kun näppäimistö ei toiminut.
Ei voinut kuunella musiikkia kun äänet eivät pelaneet.
Ei voinut katsoa kuvia kun ne ei auennu millään ja näytönohjain ei pelannut oikein.
Ei voinut katsoa videoita kun videot ei lähtenyt soimaan millään ohjelmalla vaikka oli kaikki ohjelmat ja lisäjutut laitettu ja muutenkin kun näyttis ei pelaa Ubuntussa.
Nettikään ei enää pelaa vaikka mitä tekisi. On asennettu Uudestaan monta kertaa ja nollattu modeemi ja uusittu verkkokortti ja piuhat ja mitä vielä, ei vaan toimi niin sitten ei.
Taitaa olla sitten parasta että myyn tän koneen jolleki toiselle. Mitä tällä voi tehä kun mikään ei toimi. Ottakoon joku riesaksi niin laittakoon itse kuntoon jos osaa.
Konetta voi kysellä sähköpostilla jarkko.pirnes@luukku.com
Asun siis Oulaisissa joten ostaja voi miettiä hakeeko koneen itse vai miten aikoo koneen saaha.
Koneeni tiedot löytyy tuosta alhaalta ja lisäki tulee
LG Flatron L1717S Näyttö (litteä)
Canon Pixma MP170 väritulostin (mustesuihku)
Logitech Hiiri ja näppäimistö
Telewell Ea201 modeemi
Kaikki nuo Yhteishitaan 650 €
Hinnasta voidaan sopia vielä.
Jos jotaki kiinnostaa niin ottakoon yhteyttä.
Mielellään ostaja hakee koneen itse täältä.
Kaikkea hyvää muille Ubuntun käyttäjille. Toivottavasti teillä pelaa Ubuntu hyvin, kun mulla ei vaan toimi niin ei toimi. En sitten tiedä, että tietäisikö joku viisas, että voiko Ubuntu pelata mun koneessa?
Tiedot löytyy tuosta alta.
Kaikkea hyvää kaikille Ubuntun käyttäjille.
HYVÄSTI!