Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
entäs niitä muita juttuja ? jos en tässä kaunistelussa onnistu niin saan kai silti asennettua jostain esim. kellon , sään ja muuta mukavaa ? kone kun on fujitsun paketti johon on vaihdettu prossu joka on nyt amd 6000+ 64x2 . T.juliuz
ensimmäinen ongelma ? olen imuroinut flashpleyer 10 linux . ei asennu ! mahtanee olla väärä flash ? minkä niminen olis oikea ? Tjuliuz
Lainaus käyttäjältä: juliuz - 03.02.09 - klo:21.54ensimmäinen ongelma ? olen imuroinut flashpleyer 10 linux . ei asennu ! mahtanee olla väärä flash ? minkä niminen olis oikea ? TjuliuzAsenna aina ensin synaptik pakettien hallinnasta, tässä tapauksessa asenna ubuntu resticted exstras paketti lisää/poista sovelluksesta, saat toimivan version.Terveisin jori52
seuraava . miukumauku on kadoksissa !!!!!! T.juliuz
mites/mistä se tapahtuu ja miten ? T.juliuz
mites/mistä se tapahtuu ja miten ? T.juliuzsiis se at merkki . en nyt itse löydä sellaista näppäin asetuksista .
kyllä siellä suomi lukee . näppis on logitech 3200 cordles , Tjuliuzei toimi langallisellakaan näppiksellä , fujitsun omalla .
Lainaus käyttäjältä: juliuz - 03.02.09 - klo:23.40kyllä siellä suomi lukee . näppis on logitech 3200 cordles , Tjuliuzei toimi langallisellakaan näppiksellä , fujitsun omalla .Outoa.