Kirjoittaja Aihe: Firefoxin fullscreen oletuksena  (Luettu 1900 kertaa)

Jyrki L

• Käyttäjä
    • Profiili
Firefoxin fullscreen oletuksena
« : 29.12.08 - klo:17.01 »
Onko mahdollista muuttaa tuota oletusta niin että firefox aukeaisi aina hiukan pienempään ikkunaan, niin että ainakin Ubuntun omat valikot jäisivät näkyville eikä niin kuin nyt, että peittyvät Firefoxin alle?

kalarm

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Firefoxin fullscreen oletuksena
« Vastaus #1 : 29.12.08 - klo:17.29 »
En nyt kyllä oikein tiedä mitä varsinaisesti tarkoitat? Minulla ainakin saa pienemmäksi, pienentämällä Firefoxin ruudun mieleiseksi ja sitten sammuttamalla. Firefoxi muistaa viimeisen olotilan. Sitä saako sen pysyväksi ei minulla ole tietoa.Terveisin kalarm.

Edelleen jatkan. Pienensin Firefoxin puoleen ja sammutin koko koneen. Sitten käynnistin ja Firefox oli puoliruutua  kuten sammuttaessa. Siis ensin  oikeasta yläkulmasta puolitat ja sitten alakulmasta vetämällä voit sovittaa koon mieleiseksi. kalarm.
« Viimeksi muokattu: 29.12.08 - klo:17.55 kirjoittanut kalarm »
ubuntu 22.04.2 LTS 64bit
ubuntu 18.4 LTS 64bit
Windows 7 professional

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.08 - klo:17.56 »
Itsekin olen törmännyt tähän bugiin. Jossain Ubuntukokeilussani huomasin, että firefox tuli avaamisen jälkeen melkein fullscreen tilaan, eli tuo firefoxin otsikkorivi peitti yläpalkin kokonaan. Yritin pienentää ja käyttää firefoxia F11:lla kokoruudussa, pienentää ruudun takaisin normaaliksi. Sulkea ja käynnistää uudelleen, mutta jostain syystä firefox oli taas saman näköinen. Tuo oli muuten todella ärsyttävä pieni asia.

rkl82

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.08 - klo:00.55 »
Ite painan pari kertaa F11  -nappia jotta FF on normi tilassa. Hieman ärsyttävää kun melkein fullscreeninä aukeaa.

I Svärd

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.08 - klo:01.00 »
Minulla tekee samaa joss otan työpöytätehosteet käyttöön, niitä ilman voin kyllä elää. Tiedä sitten onko bugi vai ominaisuus kun on vaivannut jo pitkään.