No niin, tuo DNA on aivan oikein muuten, mutta ruksi siihen "yhdistä automaattisesti" ruutuun.
Tuo langattomien verkkojen "tarjonta" on vain järkyttävä, eli voisi sanoa olevansa verkkojen silmässä jos ne ovat todellisia.
Oletko katsonut tuon Mobiilikaistan vieressä olevan Langattoman sisältöä, eli onko siellä vastaavaa tarjontaa.
Itse olen poistanut käytöstä kokonaan tuon lagattomien käytön, ja siinä Kiinteän verkkoyhteyden jälkeen alkaa Mobiilikaistan valinnat joita on mulla 2, DNA ja Sonera.
Näyttää siltä ettei sen Networkmanagerin kapasiteetti riitä selviämään siitä verkkojen tarjonnasta, sillä kyllä siellä jossain sekin lienee kun se näkyy siinä aivan oikein.
Kokeile vaikka sillä oikealla näpöttimellä sitä ruksia pois siitä "ota langaton käyttöön" tai sitten vaikka niistä järjestelmäasetuksista löytää apuja, kuitenkaan en ole niiden kanssa tarvinnut värkätä, nytkään mökillä ei ole yhtään langatonta riesana, ehkä joku muu jeesaa niiden suhteen.
Kokeile kuitenkin sen "yhdistä automaattisesti" valinnan jälkeen vaikka käynnistää koko apparaatti uudestaan...
Edit: Muuten, siellähän on muuten valittuna joku niistä langattomista, eli ei se varmaan sen jälkeen yritä minnekään muualle, eli onko se siinä automaattisesti vai oletko sen laittanut, eli tyhjennä se langattomien luettelo niiltä osin...