Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Olen asentanut lisää/poista toiminnolla ohjelmiamolempiin versioihin 8.04Onko näistä missään selkeätä listaamihin asennus ne sijoittaa, kun ainakin minullaon suuria eroja hakemistojen suhteen
Olen asentanut lisää/poista toiminnolla ohjelmia molempiin versioihin 8.04Onko näistä missään selkeätä listaa mihin asennus ne sijoittaa, kun ainakin minulla on suuria eroja hakemistojen suhteen
Onko näistä missään selkeätä listaamihin asennus ne sijoittaa, kun ainakin minullaon suuria eroja hakemistojen suhteen
Lainaus käyttäjältä: ubpappa - 15.12.08 - klo:18.11Olen asentanut lisää/poista toiminnolla ohjelmia molempiin versioihin 8.04Onko näistä missään selkeätä listaa mihin asennus ne sijoittaa, kun ainakin minulla on suuria eroja hakemistojen suhteen onko sinulla antaa esimerkkejä siitä mitkä sovellukset asentuvat eri paikkoihin? molemmissa ohjelmat pitäisi kyllä asentaa fhs:n mukaan, joten aika samaan paikkaan niiden luulisi menevän.
Otsikko ei ollut oikein kohdallaan, mutta kuvankaappaus kertooenemmän....
firefoxin/seamonkeyn/thunderbirdin luomat profiilihakemistot muodostetaan jollain tapaa sattumanvaraisesti. siis jos tuon profiilihakemiston poistaa ja käynnistää thunderbirdin udelleen, se luo uuden profiilin ihan eri nimellä samallakin koneella.
Lisäksi kummassakin ohjelmassa on profiilienhallinta, jolla profiilin voi heittää minne ikinä huvittaa.Se käynnistyy -ProfileManager -valitsimella (jonka voi lyhentää vaikka -P:ksi).
Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 17.12.08 - klo:10.55Lisäksi kummassakin ohjelmassa on profiilienhallinta, jolla profiilin voi heittää minne ikinä huvittaa.Se käynnistyy -ProfileManager -valitsimella (jonka voi lyhentää vaikka -P:ksi).Tätä en löydä...olisiko puute asennuksessa ??
firefox -P