Hei!
Tuossa on allekirjoitukseni ylimmässä osoitteessa rakentumassa Ubuntussa Java pelisivustoni.
Liekö sitten kunhan valmistuu, niins, eka Suomalainen Ubuntulla rakennettu pelisivusto, tää on vielä vähän kiviaikaa.
Ajattelinpa vaan, että, josko joku osaisi hieman neuvoa minua tämän sivustoni grafiikkojen rakenteluissa,
itselläni ei ole tuttavia joilla kokemusta graafisesta alasta, ja itsekkin olen tehdas/varasto tuunari.
kuinka minun tulee valita värit, peruslautapeleihini shakki, reversi, laivanupotus, tammi, mylly, jne, jne.
Kuinka tulisi ajatella värejä käyttäessä. onko tämä väri ajattelu sitten aina jotain % touhua suhteessa väri 1 -> väri 2 -> väri 3 vai, mitenkä ??
Olen niin alkeissani tässä grafiikan värien valinnassa että minun nykyisissä lopputuloksissa on liikaa kontrasti virheitä, jotta niitä voi julkaista ??
Minulla menee useita tunteja ihan yksinkertaisenkin laudan väri valintain kanssa, eikä kuitenkaan "osu kohdalleensa" jää räikeäksi.
Kolme väriä per lauta on maximi mitä olen onnistunut valikoimaan, ilman räikeyttä, nekin kolme harmaita
.
Kuitenkaan en minä ihan toivoton ole, kun kerran kuitenkin ymmärrän että jotain on kuvissani pielessä, ongelmana siis se että värejä on kuitenkin se 24bit eli yhteensä 256x256x256, joista sitten yhdistelmää ??
//----
Kiitos,,